I.Boice | Iranian Boice Community


این موزیک ویدیو مربو ط میشه به تاریخ [2012/03/26] و مینی آلبوم EAR FUN(تاریخ انتشار مینی آلبوم) هست.اسم آهنگ به فارسی میشه "هنوز دوستت دارم".

این آهنگ به کسایی که از آهنگ های ملایم CNBLUE خوششون میاد پیشنهاد می کنم.

دانلود در ادامه.

حجم:36MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت0:40---30 مهر 1393
این موزیک ویدیو شون عالیه عاشقشم خیلی ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


الهام
ساعت21:48---25 مهر 1393
سلام. سایتتون عالیه
این لینک حذف شده میشه لطفا دوباره بزارین؟ من خیییلییی دنبال این موزیک ویدیو ام توروخدا لطفا زودتر بزارین
راستی کیفیت بالاتری نداره؟
پاسخ:سلام...........چشم با کیفیت 720P دوباره میذارم.
برای سه شنبه شب آماده میشه.


Dr.FOX
ساعت13:43---16 مهر 1392
چرا کنسرت نمی گذاری
پاسخ:رو چشم,سعی تا آخر هفته دو تا کنسرت بذارم.اون اجرای زنده ای روکه گذاشته بودم(MTV) دان کردی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1393برچسب:Still in love,کلیپ های CNBLUE,موزیک ویدیو کره ای,یونگ هوا,مین هیوک,جونگ هیون,جونگ شین, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com