I.Boice | Iranian Boice Community


*لینک تجدید شد*

سلام و شب بخیر...

این ویدیو نسخه اصلی فیلمه و فاقد هرگونه زیر نویسه,و فقط ویدیوی خالی در دسترسه!!!!!در رابطه با زیرنویس انگلیسیش که با خداست,اما زیر نویس فارسیش رو فکر کنم خودمون باید دست بکار بشیم که بسته به زیرنویس انگلیسیشه.

نسخه اصلی گفتم چون به غیر این ویدیوهای دیگه ای هم با این اسم توی نت منتشر شده ,اما هنوز معلوم نیست چی به چیه,ولی اصل فیلم همینه!

به هر حال,من که همینجوریش رو دیدم خیلی عالی بود و واقعا مستندی که پشت صحنه زندگی CNBLUE رو روایت میکنه.

نکته:خب,این فیلم توی سه تا ویرایش فروخته میشد که توی Limited Deluxe Edition DVD علاوه بر اصل فیلم,یه dvd هم پیوست شده که نمیدونم ادامه فیلمه یا موضوعش جدا از اونه!!!!اما اون سکانسایی که دوستان سراغش رو میگرفتن توی این ویدیو هست, و در ضمن این نسخه ای که گذاشته شده,زیرنویس ژاپنی داره اما حالا برای کارایی که میخوایم انجام بدیم,نسخه بدون زیرنویسش رو میذاریم

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود ویدیوی اصلی:

مدت زمان:02:05:00

لینک دانلود پارت اول با حجم 270MB

لینک دانلود پارت دوم با حجم 256MB

 

لینک دانلود ویدیوی DVD2:

مدت زمان:01:38:58

*در حال بازیابی*

 

راهنما:

 

طریقه extract اینطور که باید هم فایل ها رو دانلود کنید و در یک مکان قرارشون بدید و پارت اول رو ectract کنید.بعد از extract هم ویدیوی کامل و صحیح و سالم در اختیار شماست!

 

 

اگه برنامه winrar رو ندارید می تونید از اینجا دانلودش کنید.

 

 

 

خزید اینترنتی این فیلم:


نظرات شما عزیزان:

مری
ساعت9:34---30 فروردين 1394
سلام من نمی تونم دان کنم چیکار کنم؟؟؟؟؟
پاسخ:مشکلتون چیه؟!


هانیه
ساعت9:32---20 دی 1393
سلام. ممنون از وب عالی تون. میشه لینک دی وی دی دوم رو هم بگذارید لطفا. اگه میشه تو پارتهای کوچکتر بگذارید که دانلودش راحت باشه. ممنون
پاسخ: DVD2 تو صف آپلود هست...ایشالا تا وسط هفته ردیفش میکنم! و هر چقدرم تعداد پارتها بیشتر بشتر احتمال مشکل پیش اومدن در extract کردن بیشتر میشه!


مینا
ساعت12:26---8 دی 1393
منیجر
پاسخ:خب......الآن یه توضیح کامل از اول تا آخر کارات بگو ببینم کجاش اشتباهه


مینا
ساعت20:30---7 دی 1393
پیغام داد نمیشه نرم افزاری رو که گفتید هم نصب کردم
ببـخشید
هی زحمت میدم
پاسخ: ببین یه روز صبر کن....راهنمای تصویریش رو میذارم....بعدش یه چیزی....با دانلود منیجر گرفتی یا با دانلودر مرورگرت؟!


مینا
ساعت18:01---6 دی 1393
نشدجفتشون انداختم یه جا ولی نشد

پاسخ:انداختی یه جا؟! بعدش چیکار کردی؟!


مینا
ساعت9:30---5 دی 1393
ممنون
ولی من بلد نیستم با این روش میشه یکم بیشتر لطفا توضیح بدید جای دیگه توضیح پیدا نکردم ببخشید مزاحم شدم
پاسخ:والا راهنما رو که نوشتم!!!! هر دو تا لینکی رو که گذاشتم, فایلاشون رو دانلود کن, بعدش ببر بذار کنار هم....پارت اولش رو باز کن, اون ویدیویی رو که میبینی اجرا کن...همین, بازم مشکلی داشتی بگو


مریم
ساعت22:11---4 دی 1393
سلام ببخشید من متوجه نشدم این ویدیو چیه مربوطبه چیه فیلمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:متوجه نشدی؟! بابا این مستند cnblue دیگه!!! یا سال تموم خود فیلم رو تو بوق و کرنا کردیم....نزدیک 8ماهم زیرنویسش رو!!! نمیدونی چیه؟!


مینا
ساعت10:45---3 دی 1393
سلام میشه تو روخدا این ویدیو رو برای من امروز بزارید لطفا لطفا خواهش میکنم
پاسخ:خواهش میکنم....چن روز سیستمم خراب شده بود به خاطر اون طول کشید....ببخشید


I...
ساعت14:17---27 آذر 1393
سلام وبلاگتونو دوس دارم ولی متاسفانه هرکاری کردم نتونستم این مستندو دان کنم لطفا یه لینک دیگه بذارید مرسی
پاسخ:والا لینکاش پوکیده.......ایشالا این هفته درستش میکنم....


نگین
ساعت14:21---27 مهر 1393
یه سوال؟؟
اون زیرنویسی که از همین برنامه گزاشتی مال اینه یا نسخه ی دیگش؟ میشه دقیق بگی مال کدومه؟
مرسی
پاسخ:بله برا همینه,اما این برنامه نیست,فبلم مستنده!!!! مال اون ویدیو اولی (Main) هست که تا دقیقه 51 ترجمه شده.


sara
ساعت4:33---3 مهر 1393
اون لینکه 430 واس dvd2چیه؟؟؟
با اون بالایی فرق داره؟؟؟
ادامشه؟؟؟
پاسخ:آره,فرق میکنه.....یه ویدیو اصلی دو ساعته هست..........یه ویدیو هم با اسم dvd2 هست,توضیحش رو نوشتم!!!!ادامه هم که نمیشه گفته,کاملش میکنه!!!


hanieh
ساعت20:19---4 شهريور 1393
01:18:19
پاسخ:آهان.........اون شروع جدیدیه که از تور بلو مون برای آهنگ I'm a Loner ساختن


hanieh
ساعت0:15---28 مرداد 1393
سلام می خواستم بپرسم اون اهنگی که یونگهوا توی قسمت اول میخونه و باهاش میرقصه همون که روی لباسش با قرمز نوشته life چیه؟؟؟ از اهنگش خوشم اومد ممنون میشم بهم بگین .
پاسخ:ببخشید,میشه زمان دقیقش رو بگید؟


Ida Lee
ساعت12:45---22 مرداد 1393
زیرنویسش هنوز نیومده ؟!
ما به انگلیسی هم راضی هستیم ...
پاسخ:والا خبری نیس,البته از اون موقع هنوز نگشتم اما ایشالا به محض پیدا کردن میذارمش


رز
ساعت12:58---2 مرداد 1393
سلام بالا خره دانلود شد ولی باز نمیشه چطوری باز ش کنم کمک کنید
پاسخ:با kmplayer یا vlc باز کن احتمالا باز میشه


مهسا19
ساعت3:50---2 مرداد 1393
امیرحسین یه سوالی ازت داشتم! اگه دوست داشتی جواب بده...
تو فقط تو پستات کنسرت آپ می کنی؟ یعنی فقط قراره کنسرت بذاری؟ چون ندیدم تو*ییتی خبری عکسی یا هرچیز دیگه ای بذاری!
پاسخ:فکر کنم از هادی بپرسی بهتر باشه چون اون مدیره


houra
ساعت22:02---1 مرداد 1393
واقعا عالي بود خيلي منتظرش بودم دستتون درد نكنه:
پاسخ:خواهش میشه


Mohammadreza
ساعت3:35---1 مرداد 1393
باشه بیشتر نظر میزارم از این به بعد
من جفتشو دیدم بنظرم ویدئو دوم پشت صحنه مستند اصلی + مینی کنسرت secret live in shibuya cyclone + فیلم مراسم معرفی مستنده

پاسخ:لطف میکنی!!!!!اون ویدیو رو هم خودم هنوز ندیدم!!!!


avaa
ساعت2:44---1 مرداد 1393

کیفیت بالاش خیلیی خوب دستتون درد نکنه.و از همه مهمتر دست ژاپنی ها درد نکنه که قدر CN رو انقدر خوب میدونن...
پاسخ:خواهش میکنم



رز
ساعت17:14---31 تير 1393
اخه نه میتونم این هایی که گفتم رو دانلود کنم نه هر چی که گذاشتید لطفا از مدیا فایر بگذارید

رز
ساعت17:00---31 تير 1393

نمیشه از مدیا بزارید لطفا
پاسخ:با عرض پوزش فراوان سرور اکسپرس لیچ مشکل پیدا کرده از این به بعد تمامی فایل ها روی یک سرور دیگه اپلود میشود.ببخشید واقعا



رز
ساعت14:10---31 تير 1393
سلام آقا هادی نمیشه از مدیا فایر بزارید لطفا با این نمی تونم دانلود کنم نه اینو تونستم نه پشت صحنه ر,
پاسخ:اگه مشکل دارید امشب از سرور رود فایل قرار میدم جفتشو خوبه؟!؟!؟!


مهسا19
ساعت5:37---31 تير 1393
دست هردتون درد نکنه
امیدوارم به زودی کیفیت بالای هردوش با ساب انگلیسی بیاد!
مرسی


Mohammadreza
ساعت4:20---31 تير 1393
مرسی واقعا زحمت کشیدید ، من خیلی وقته این وبلاگو دنبال میکنم ولی کلاً اهل کامنت نیستم ولی برای این پشت گفتم ی تشکری بکنم
واقعا خیلی عجیبه اون ویدئو اصلی ی ویدئو کامله آخرشم از عوامل سازنده مستند تشکر میکنن و کیک و شمع و فوت و ... ولی ویدئو دوم معلوم نیست قضیش چیه شاید جدیدتر ساختن اضافه کردن
پاسخ:به,یه آقای دیگه!!!!!!!آقا نمی گی با کامنت نذاشنت ممکن با یه نفر صدمه روحی بزنی؟؟؟؟؟؟^_^بازم خیلی ممنون که همین یه نظرم گذاشتی,در رابطه با ویدیو هم هنوز دوهزاری خودمم نیافتاده که قضیش چیه!!!!


پوران
ساعت3:16---31 تير 1393
من چون زیاد ذوق کردم اینم بگم هرکی ویدئو اصلی رو ندیده فدا سرش ولی اینو اصلا از دست نده!!!!!!!

پوران
ساعت3:12---31 تير 1393
دمت گرم DVD2 همونی بود که انتظارشو داشتم!!! مررررررسی
تمام عکس ها و ویدئوها کات شده مال این قسمته!
پاسخ:your welcom


پوران
ساعت2:32---31 تير 1393
ایول!!

avaa
ساعت23:03---30 تير 1393
من کیفیت متوسطشو دان کردم انقد بد بود صفحه تماما شطرنجی الان مجبورم دوباره بالاشو دان کنم چشمام درد گرفت بخدا.شما که انقد زحمت میکشید کاش نمینوشتید متوسط چون خیلی افتضاح بود
پاسخ:حق با تو هست.موقع هایی که حجم فایل با کیفیت بالا زیر1گیگ هست اونو دانلود کن


vm
ساعت12:54---30 تير 1393

سلام
من به صورت سرسری و عجله ای همه ش رو دیدم.احساس میکنم بعضی قسمتها که تو تیزر بود تو این مستند نیست.مثلا اون جایی که جونگ شین زد تو گوش مین هیوک.اشتباه میکنم عایا؟
پاسخ:راستشو بخوای من خودم هم هنوز کامل ندیدم 1 ساعتشو دیدم!!!
پاسخ:خب,اون چیزی که فرمودید با چند تا تیکه دیگه توی یه قسمت دیگه ست که اونم امشب میزاریم,منتظر باشید



zahra
ساعت12:35---30 تير 1393
کیفیتش متوسط نیس ته پایینه
پاسخ:نسبت به کیفیت بالا متوسط هست


مهسا19
ساعت5:35---30 تير 1393
اوووه چه پیچیده!!!! پس فک کنم فعلا باید همینو دان کنم تا از دستم نپریده بعدم بشینم منتظر
هادی واقعا می خوام بدونم رابطه تو و امیرحسین چیه؟ از کجا همو می شناسید؟ قصد فضولی ندارما؛ ولی آخه (قول بده ناراحت نشیا) یکمی تند باهاش حرف می زنی! من تعجب می کنم؛ صِرف اینکه یه پسره بعید می دونم باعث این مدل رفتار بشه!!!! آخه از تو بعیده! تو که موقع افتادن جونگ شین فکر شرمنده شدنشی چه جوریاس که حالا دوست یا همکار یا برادر یا هرکیو اینجوری اونم جلو چشم اینهمه آدم که بیشترشون دخترن ضایع می کنی؟؟؟؟؟!!!!!! من بهم برمی خوره واقعا چه برسه به خودش! بازم می گم نمی خوام قضاوت کنم ولی اگه واقعا هیچکدومتون مشکلی ندارین لااقل یه توضیحی بدین سوءتفاهم پیش نیاد برا ما!
بعدشم وقتی می گه می تونه ترجمه کنه حتما می تونه دیگه! چرا می خوای جلوی پیشرفتشو بگیری حسودخان؟!
امیرحسین فایتینگ...
پاسخ:مهسا جون لطف کن ایمیلتو چک کن


sam
ساعت4:46---30 تير 1393

Salam agha hadi dadash sharmandeh az rozi ke emilam ro beht dadam netam ghate shodeh alanam ba tabletam omdam internet jon wifi nadarm nmitonam emilam ro jek konam eshalah ta farda vasl misheh faght omadam begam bi marefat nistam moshkel pish omd bazam sharmandatm
پاسخ:نه داداش,این چه حرفیه,از این مشکلا برا همه پیش میاد!!!ممنون که از خودت خبر دادی و منتظر جوابت هستم!



امیرحسین
ساعت4:18---30 تير 1393
هادی من دارم میگم میتونم ترجمه کنم متون انگلیسی رو باور نمیکنی امتحانم کن البته فقط میتونم ترجمه کنم کار هماهنگ کردن و بخش سخت ماجرا با شماست

sara314
ساعت3:08---30 تير 1393
سلام.من تازه با سایتتون اشنا شدم
خیلی خوبه سایتتون...واقعا مرسی
زیر نویسش نمیاد؟؟؟
پاسخ:مطمعن باش اومد با سریعترین سرعت ممکن روی وبلاگ قرار میگیره


پوران
ساعت18:08---29 تير 1393
راجع به never stop بینهایت خوشحالمممممم واقعا دست جفتتون دردنکنه !!!!عاااااااااالی بووووووود ...صبح دیدمش تو وب تو پوست خودم نمیگنجیدم فکرکنم فقط هادی جان میدونه من چقدر خوشحالم بس که گفتم بهش بیزارش کردم !!!
امیرحسین خان سپاس ویژه از شما بابت آپلودش مرسی واقعا!!!
پاسخ:بابا من اب شدم از خجالت!!!
پاسخ:خواهش


Ida Lee
ساعت17:42---29 تير 1393

خیلی ممنون از شما ... خیلی وقت بود دنبالش بودم

با اجازه تون با ذکر منبع کپی کردم
پاسخ:ذکر منبع.افرین


پاسخ:خیلی ممنون,فقط شما نگفتی وبت کجاست که ما تبادل لینک بکنیم!!!!


پرنیا
ساعت15:09---29 تير 1393

آآرررررره.. حتما.. اصلا من خودم خیلی وقت پیش تصمیم داشتم یه تیم ترجمه مخصوص کلیپ های CN BLUE بزنیم به اسم مثلا Persian BOICE یا همچین چیزی که زیره همه کارا بزنیم و مثل خیلی از گروه های دیگه کلی کلیپ زیرنویس فارسی شده از CNBLUE باشه.
پاسخ:منم امادگی خودم رو برای ترجمه متن های انگلیسی اعلام میکنم
پاسخ:امیر حسین تو خودت رو قاتی نکن,چون کاری نیست که یه شب دو شب باشه!!!!و اما پرنیا,حالا که اینجوریه هماهنگیای لازم رو با هم دیگه بکنیم,اسمش زیاد مهم نیست,مهم نفس عمله که خیلی نیازه!!!!!ممنون از همکاریت,ایمیلت رو هم چک کن



houra
ساعت14:57---29 تير 1393
واقعا سرعت عمل بالايي داريد فوق العادست دستتون خيلي خيلي درد نكنه ممنون
پاسخ:مرسی ممنون


ساقی
ساعت13:50---29 تير 1393
دست هردوتون درد نکنه حتما دانلود میکنم
پاسخ:خواهش میکم!!!


پرنیا
ساعت13:13---29 تير 1393
کلا واسه پروژه های زیرنویس من هستم
پاسخ:یعنی میتونم تو رو به عنوان عضو تیم ترجمه حساب کنم؟؟؟!!!!^_^


پرنیا
ساعت12:52---29 تير 1393
ای ول به این سرعت عمـــــــــــــل.. دمتون گرم، خیلی خوبـــه! من که فعلا می زارم نسخه با زیرنویسش رو دان کنم.. ولی آقا اگه تصمیم گرفتید زیرنویس فارسیش کنید منم واسه کمک هستم.. کمک خواستید حتما بهم بگید
پاسخ:جدی؟؟؟چه عالی!!!البته خودتم میدونی که اینکار بسته به زسرنویس انگلیسیشه کهاونم باخداست کی بذارن!!!!ولی چشم حتما روت حساب میکنم.


فاطمه
ساعت7:08---29 تير 1393
مننتم داره تموم میشه,اومدم ازت میگیرم.
پاسخ:ایشاا....


مهسا19
ساعت5:47---29 تير 1393
واقعا آفرین به اینهمه تلاش ممنون واقعا...
یه چیزی فقط! مطمئنا تا چندروز دیگه با زیرنویسش میاد تو یوتی! اگه بیاد می ذاریش یا همینو دان کنم؟ سرعت بالاتم دردسرسازه ها
هیچی معلوم نیست,نسخه ویژه این فیلم که فروخته شده,دو تا تیکه یه ساعت دیگم داره,که نمیدونم جزو این فیلم حساب میشه یا نه,خودمم حسابی گیج شدم,چه در رابطه با فیلم کامل و ه در رابطه با زیرنویسش باید ممنتظر بود تاببینیم چه میکنیم!!!!!


fatima
ساعت5:00---29 تير 1393
merc kheili alie hatman download mikonam mishe serial ashegham shodiro dobare bezarid download nemishe
پاسخ:مرسی,سریال رو هم میدونم خراب شده اما این چند روزه خیلی سرمون شلوغه,سعی میکنم هر چه زودتر درستش بکنم!!!!لطفا یکم منتظر باشید,ممنون^_^


نگار
ساعت4:40---29 تير 1393
آخه چی بگم ... کارتون ...... عالللللللللللللللللللییییییییی هههههههههه فوق العادست ممنون میدونم عالیه ..امیدوارم هر چه زود تر نت خونمون درست بشه تا بتونم دان کنم و ببینمش بازم مر30
پاسخ:من هم امیدوارم!!!


کیارا
ساعت3:35---29 تير 1393
یعنی این سرعت آفرین داره به خدااااا

خدا کنه زیرنویساشم زود بیاد
دمتون گرم چقد خوبه بویس ها انقده فعالن
پاسخ:خواهش میکنم وقتی میبینم این همه بویس نظر میذارن روحیم دو برابر میشه
پاسخ:بله آفرین داره,تا ساعت دو و نیم از پشت تلفن پست گذاشتن واقعا هنره!!!!


َّFAMSA
ساعت3:00---29 تير 1393
ممنووووووووووووووووووووون^^
پاسخ:خواهششششششش


مهشید
ساعت2:53---29 تير 1393
سلام امیرحسین نیومده ترکوندی ها!!!خوب داری پیش میری راستی اونجارو اشتباه ننوشتی باید مینوشتی من و هادی فکر کنم؟!؟!؟!
پاسخ:خواهش میکنم بیشتر زحمت هارو هادی کشید البته من فقط ویدیو هارو اپلود کردم و عکسارو گزاشتم.اونجا هم درستش میکنم خوب شد تذکردادی!!!
پاسخ:نه خیر خانم,درست بود,ابن آقا جوگیر شد,برداشت عوض کرد,من این پست رو به اسم امیرحسین گذاشتم!!!!!


zahra
ساعت2:40---29 تير 1393
دستتون درست...الان دان میکنم نیگا میکنم
پاسخ:قابلی نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 4 دی 1393برچسب:cnblue,cnblue never stop,never stop,سی ان بلو, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com