I.Boice | Iranian Boice Community


سلام خدمت همهboice ها

امروز واستون کنسرتzepp tour 2013 lady @zepp tokyo رو آماده کردم

تاریخ برگزاری این کنسرت2 اکتبر 2013 هست.پیشنهاد میکنم کسایی که ندیدن دانلود کنن کنسرت خیلی قشنگیه!!!

اهنگهایی هم که خوندن جزو محبوب ترین و قشنگ ترین اهنگ هاشون هست ترک لیست رو میتونید تو ادامه مطلب ببینید

هادی بهم خبر داد گفت لینکش خیلی وقته خراب شده منم دست بکار شدم و سریع این کنسرت رو براتون اماده کردم

مدت کنسرت01:30:00 (تقریبا)

 

Tracklisting

 

 

1

WHERE YOU ARE
(Where you are (English version
2
IN MY HEAD
In My Head
3
TIME IS OVER
Time is over
4
LET`S GO CRAZY
Let's Go Crazy
5
DON`T CARE
Don't Care
6
GREEDY MAN
Greedy Man
7
TRY AGAIN.SMILE AGAIN
Try again, Smile again
8
LOVE LIGHT
愛光
9
THE WAY PART3 -ECLIPSE-
The Way part3~eclipse~
10
Y.WHY...
Y, Why・・・
11
BLIND LOVE
Blind Love
12
ROBOT
Robot
13
COFFEE SHOP
Coffee shop
14
I`M SORRY
I'm sorry
15
LADY
Lady
16
TEARDROPS IN THE RAIN
Teardrops in the rain
17
STARLIT NIGHT
Starlit Night

download links from expressleech

حجم1.3GB.......کیفیت:بالا.......DOWNLOAD LINK

حجم367MB.......کیفیت:متوسط.......DOWNLOAD LINK

PASS WORD

cnblue


نظرات شما عزیزان:

vm
ساعت22:28---31 تير 1393
ممنون.خیلی دوست داشتم داشته باشمش.خسته نباشید.
پاسخ:سلامت باشید


مهسا19
ساعت5:30---31 تير 1393
ممکنه این یکیم پارت بندی کنی؟ یا به زور همینو دان کنم؟ اگه بشه!
پاسخ:راستشو بخوای پارت بندی طول میکشه!چون باید پارت بندی کنم بعد دونه دونه اپلود کنم اگه اشکال نداره 1.3 گیگی رو میتونی دانلود کن برای ارنا تور هم یه کاریش میکنم


مهسا19
ساعت5:20---31 تير 1393
وای مرسی امیر، خیلی دلم می خواست داشته باشمش خسته نباشی
پاسخ:وقتی واسه شما کار میکنم خسته نمیشم


houra
ساعت22:21---30 تير 1393

خيلي خيلي عالي ممنون
پاسخ:خوشحالم که خوشحالی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: دو شنبه 30 تير 1393برچسب:سی ان بلو,cn blue,cnblue,cnblue zepp tour 2013 lady @zepp tokyo, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com