I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر....

کل این قسمت اختصاص داره به رونمایی از گروه جدید N.Flying!!!!

متاسفانه پارسال این موقع غفلت کردم و نسخه با ساب انگلیسیش رو دان نکردم و  همین نسخه کامل بدون ساب موند تو دامنم!!!!

ولی بدون زیرنویس انگلیسی هم قشنگ و جالبه.

لینک دانلود:

حجم:176MB



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:55---9 آذر 1393
واقعا از راهنمایی سازنده ات ممنون :| ککککک
نه تو ویکی چیزی نیافتم! باشه ممنون می گردم ببینم چی میشه! ولی بازم میگم به هونگ کی اینا نمیخوره آهنگسازی بلد باشن :||| البته این فقط جنبه کنجکاوانه داره برام ولی aoa و واقعا کارش دارم!


مهسا19
ساعت2:21---8 آذر 1393
چه حیف باشه ممنون... یه سوالم دارم چون میدونم به میلت سر نمیزنی اینجا میگم! تو اطلاعات آهنگای سی انو مثه آهنگساز اینارو از کجا پیدا می کنی؟ برا آهنگای دیگه ام میشه ازش استفاده کرد؟ مثلا aoa! من دنبال یه چیزایی می گردم اگه بتونی راهنماییم کنی ممنون میشم! بعد اف تی آهنگاشونو خودشون میسازن؟ نمی دونم به قیافه هاشون نمیخوره از این کارا بلد باشن :|
پاسخ: والا از AOA و اف تی اینا خبر ندارم! این اطلاعات رو 70 % رو میشه از وکی پدیا گیر آورد....اون 30% رو باید انگشتان و اعصاب آهنین داشته باشی و در اینترنت بری دنبالش ^_^


مهسا19
ساعت2:46---7 آذر 1393
فقط یه سوال هادی این قسمت 7 زیرنویس نداره؟ دوباره با ساب نذاشتیش که؟
پاسخ:نه نداره!!! نتونستم پیدا کنم!


دارتانیان
ساعت10:29---26 آبان 1393
و همچنان ایول دارین.....
پاسخ:قربان شما....


houra
ساعت22:54---25 آبان 1393
و باز هم خيلي خيلي ممنون
پاسخ:و بازهم خواهش میکنم^_^


مهسا19
ساعت4:49---3 مرداد 1393
ایول مرسی‌ خب این مسئله هم برام حل شد فقط نگفتی زحمت خبر دادن رفرش لینکای قبلو می کشی یا خودم چک کنم؟
پاسخ:والا ویرایش بشه میاد اولین پست....خواهش میکنم


sahel
ساعت7:21---2 مرداد 1393
سلام.یک سالگی وب رو تبریک میگم و ازتون به خاطر این همه زحمتی که برای ما بویس ها میکشید تشکر میکنم.میخواستم بگم قسمت 8 رو کاملشو امروز پیدا کردم البته فلفلیه ولی لینکش اینه خواستم اطلاع رسانی کنم:
http://www.dailymotion.com/video/x1yqm9w_eng-sub-cdd111- ep-8-full_fun
پاسخ:مرسی خیلی ممنون!!!این لینک مال یه ماه پیشه به خاطر همین ازش خبر نداشتم!!!!خیلی خیلی تشکر میکنم از شما,منم هر چه زئدتر این ویدیو میذارم تو وب.


مهسا19
ساعت3:40---2 مرداد 1393
هادی مرسی کاش کاملش بیاد...
هروقت لینک پارتای قبلیو درست کردی بی زحمت به منم یه ندا بده دانشون کنم!
پاسخ:به لطف یکی از دوستان کاملش رو پیدا کردم,ایشاا...تو همین روزا میذارمش


پوران
ساعت0:38---2 مرداد 1393
مرسی
پاسخ:من باید تشکر کنم که این پیدا کردی!!!!!


houra
ساعت21:52---1 مرداد 1393
دستتون درد نكنه خيلي منتظرش بودم ممنون

شقایق
ساعت21:39---1 مرداد 1393
ممنون همین که به فکرش هستین عالیه

پاسخ:^_^


پوران
ساعت18:42---1 مرداد 1393
یه پیشنهاد بدم؟؟
FNC kingdom DVD making
خیلی تیکه های بامزه ای داره
پاسخ:ایشا...اونم میذارم,لینکش رو سیو کردم,اما هنوز دان نکردم!


شقایق
ساعت16:53---1 مرداد 1393
ممنون کارتون عالیه میشه لطفا قسمت ها قبلی رو بزارید لطفا لینک ها خرابه منم فیلت*ر شکن ندارم بتونم بردارم لطفا
پاسخ:چشم,فقط یه مدت طول میکشه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 آبان 1393برچسب:Cheongdamdong 111,FNC, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com