I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

اگه یک سال پیش همین موقع میومدید به این وب,تنها چیزی که میدید یه لینک دانلود آهنگ one time و چهارتا دونه عکس و معرفی اعضا بود!!!!اما الآن بعد یه سال تقریبا هر چیزی تو آرشیو این وب پیدا میشه!!!

اولین حرفم تشکر از همه دوستانیه که در یکسال گذشته با بازدید و نظراتشون من رو حمایت کردن و امیدوازم در سال پیش رو ما رو مثل سال قبل حمایت کنن.

اولین چیزی که برای همه جای تعجب بود,پسر بودن من بود که آخرشم نفهمیدم چیش عجیبه!!!!ولی خیلی دوستان این مسئله براشون مسئله ای بود بس مهم.

در پاسخ دلیل بویس بودنم که;به همون دلیل که شما بویس هستید,اما دلیل باز کردن این وب,

وقتی به لحظه ای فکر میکنم که داشتم اینجا رو باز میکردم,میفهمم با یه بی فکری کامل اینکار رو انجام دادم و هیچ دلیل منطقی یا غیر منطقی براش نداشتم!!!اما وقتی به این فکر میکنم که چرا ادامش دادم و دارم میدم,به یه عالمه جواب و دلیل میرسم که خیلیاش خصوصیه!!!ولی یه دلیلش این بود که نمیخواستم بیچارگی که خودم در رابطه با بدست آوردن چیزای مربوط به cn میکشیدم,کسای دیگه هم بکشن و شاید دلیل مهم ترش شناسوندن این گروه بوده

به هر حال,

بعد از این حرفا....!!!در سال گذشته من بیشتر وقتم رو صرف کسب تجربه و شناخت کامل cn کردم و دست تنها این وب رو ساختم,اما در سال پیش رو قصد دارم با همکاری نویسندگان عزیز یه کار حرفه ای انجام بدیم و اگه خدا بخواد فن های ایرانی رو هم به تراز فن های دیگه برسونیم.

شاید در حد یه خیال محال باشه,اما امیدوارم سال بعد این موقع تو فکر نوشتن دعوت نامه و یا در حد یه نامه ساده به cnblue باشیم و بهشون بگیم یه خرده بیشتر از تعداد کم تو ایران هوادار دارن!!!!

"مهیا",چند وقت پیش ازم پرسیده بودی که در حد یکی دو خط پیامی برا یونگ هوا دارم؟؟؟درجوابت میگم برو به یونگ هوا بگو منتظر فن های ایرانی باشه و بدونه کسایی اینجا هستن که آهنگای cn زندگیشون رو تو تاریکی تغییر داده!!!

 

و اما در رابطه همکاران:

به شخصه از تک تک نویسنده ها به طور خاص تشکر میکنم,هر چند که دیر به من ملحق شدن اما در همین مدت کوتاه هم خیلی به من کمک کردن.

پوران که اساسا مسئول به روز نگه داشتن وبه و در همین مدت 40 روزه خیلی به من کمک کرده و امیدوارم تو مدتی که با من بوده بهش سخت نگذشته باشه و من زیاد بهش سخت نگرفته باشم.

امیرحسینم که واسه خیلیا سواله که چرا من و اون انقد باهم راحتیم,و در جوابش باید بگم که خیلی نزدیکتر از یه نویسنده و یا یک دوسته.امیرحسین پسردایی منه و تنها کسی که موقع باز کردن این وب پیشم بود و حالا هم که مسئول آپلود سنگین و کنسرت های وبه و تو دو سه شب گذشته تا ساعت سه چهار صبح باهم در ارتبط بودیم تا نور استاپ رو برسونیم به وب که رسوندیم و بقیه ماجرا...

ساقی رو هم که خیلیاتون میشناسیدش و من خودم از خیلی وقت پیش توسط همین وب باهاش دوست شده بودم و  یه تشکر ویژه ازش دارم به خاطر اینکه تنهایی داره پیج FB وب رو اداره میکنه و پا به پای وب داره پیج رو به روز میکنه.

 

چند نکته,

دوستان به هدر وب اشاره کرده بودن و میگفتن که زود بزود عوضش بکنیم,در پاسخ باد بگم هدر این وب همگام با هدر سایت ژاپنیه گروه و یا به عبارتی همگام با کارای ژاپنیشون تغییر میکنه.

در رابطه با کیفیت کنسرت ها مسئله کیفیت و حجم رو گفته بودید که حتما از پست های بعدی رسیدگی میشه و پست های قبلی هم تصحیح.

مثل اینکه برخی دوستان از لحن پاسخ دادن من به نظراتشون رنجیدن که من از همشون معذرت میخوام.

در رابطه با نویسنده جدید هم,در حال حاضر وب تامینه اما در رابطه با کار های ترجمه و کمک به ساقی در اداره پیج fb هنوز کمک نیاز داریم.

 

و سخن آخر,

اول یه خواهش دارم و اونم اینکه لطفا از پیج FB ما حمایت کنید و به دوستان بویس تون هم خبر این پیج رو بدید.

 فکر نکنم کسی اینا رو بدونه اما برای من خیلی مهمن!!!اولین خبری که خودم ترجمه کردم و گذاشتم,خبر فن میتینگ یونگ هوا توی ژاپن بود که 28اکتبر 2013 تو توکیو برگذار شده بود,اولین کنسرتی که گذاشتم MTV Unplugged بود,اولین کار ترجمم موزیک ویدیوی truth بود,اولین آلبومی که گذاشتم برا دانلود آلبوم 392 بود و اولین سریالیم که گذاشتم برا دانلود سریال وارثان بود.

و ابنکه خیلی دلم میخواست یه کار خاص و یا ویژه برای سالگرد وب انجام بدم اما این چند روزه سرم خیلی شلوغ شد و نتونستم کاری بکنم,به خاطر همین تصمیم گرفنم این اجرای زنده one time رو بذارم.

طبق توضیحی که همیشه میدادم:"اجرای زنده آهنگ one time که به صورت آکوستیک اجرا کردن و مربوط به ژانویه 2013 میشه"اما این اجرا برای من بیشتر از اینا اهمیت داره,چون باعث بویس شدنم این ویدیو هست و میشه گفت دلیل  تاسیس این وب!!!!

آخرشم که بازم تشکر میکنم از تمام دوستان به خاطر محبت هایی که تو پست "هم اکنون نیازمند انقادتون هستم....!!!!" به من و این وب داشتن.

هادی آل فهری

 

 

پیام نویسندگان

تبریک بابت یه ساله شدن وب ، امیدوارم 100 ساله شدنش رو جشن بگیریم!!

سلاااااام به همگی :)
منم مثل خیلی از شماها از همون اوایل طرفدارای این وب شدم،بشدت برام جذاب بود که یه پسر طرفدار CNBLUE باشه!! تفاوت نگاه هادی به موسیقیشون و وجود کلی کنسرت باحال ،باعث میشد که همیشه به وب سر بزنم و پیگیرش باشم این پیگیر بودن کار رو به بجایی رسوند که الان در خدمت شمام :) از اونجا که هادی تمام این یکسال رو خودش به تنهایی برای وب تلاش کرده و برای رسوندنش به اینجا از جون مایه گذاشته؛دوست داشتم خودش تنها پست رو بزاره ولی چون خیلی به من و بقیه نویسنده ها لطف داشت قبول نکرد!! واقعا ازش ممنونم بابت این وب...بابت تلاش هاش و جمع آوری یه آرشیو بزرگ برای ماها وصدالبته کمک هاش به من و اینکه منو به عنوان نویسنده وبش پذیرفت!
و ممنونم از همگی شماها بابت حمایت هاتون،امیدوارم کنار همدیگه بتونیم وب بویس های ایرانی رو گسترش بدیم و به همه ی دنیا نشونش بدیم تا بدونن توی ایرانم کلی هوادار دارن!!هرچند که ما چشم به راه حضورشون توی ایران میمونیم ولی خب من از همین جا قول میدم رفتم کنسرتشون کلی ویدئو باکیفیت براتون سوغات بیارم :))))
امروز،به مناسبت اولین سالگرد وبلاگ،براتون اولین حضور cnblue رو توی گلدن دیسک 2010 اوردم که یه اجرای عالی از ورژن جاز اهنگ I'm loner بعلاوه اجرای love که پیشنهاد میکنم اصلا از دستش ندید!!(توی همین جشنواره در بخش Bongsang جایزه گرفتن و درکل با کسب 9 جایزه تا الان،مقام سوم رو دارن)

 

 

تقریبا مرداد ماه پارسال بود که دنبال اهنگ im loner میگشتم که به وب هادی برخوردم..... اهنگو که دانلود کردم اینقد گرم اهنگ شدم یادم رفت از کجا دانلود کردم...بعد یه مدت دنبال متن این اهنگ بودم همه گوگلو گشتم خسته و ناامید اتفاقی دوباره به وب هادی برخوردم...همون لحظه لینکو save کردم گفتم عمرا اگه دیگه یادم بره این وب رو....!!از اون موقع تا الان هرروز وب رو چک میکنم و صفحه اول مرور گرم شده....!از تلاشت ممنون هادی و ممنون از اینکه همیشه بهترین کیفیت هارو با بیشترین سرعت میزاری این وب تنها وب سایتیه که به طور جدی و دور از لوس بازی کارای cnblue رو بازتاب میده .....

 به عنوان یه بازدیدکننده هیچ انتقادی از این وب ندارم ولی پیشنهاد میکنم به تویتر و اینستاگرام وب رو راه بندازی که دیگه هیچکی نتونه رو دستت بیاد.....!

به عنوان نویسنده هم که امیدوارم بازم ما رو حمایت کنید......!

ویدیو زیر رو هم خودم به تازگی میکس کردم و گفتم به مناسبت سالگرد وب بذارمش.

 

 

 

با سلام خدمت دوستانی که تو این مدت کمی که من اومدم خیلی به من لطف داشتن!!!

امروز 31 تیر هست.و سالروز تاسیس وب توسط من وهادیه.یادش بخیر اون پارسال که منو هادی این وبلاگو زدیم من اصلا فکر نمیکردم وب به اینجایی که الان هست برسه به قول یونگ هوا TOP OF THE WORLD

 

خب دوستان!! امروز تولد وبلاگ هست و من به همه از جمله هادی و پوران و ساقی و  همه شما که وبلاگو تا اینجا رسوندین تبریک میگم

سال خوبی رو برای وبلاگ ارزو میکنم

در آخر هم میخوام بگم که من مدت زیادی نیس که تو این وب نویسنده شدم میخوام عمکرد منو تو این چن روزه مورد سنجش قرار بدین!بعد اشکالات منو بگید که به امید خدا تو روزای آینده جبران کنم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:10---4 مرداد 1393
کلا این آهنگ همه ی زندگیته ها
جمله ی قشنگیه... 3>
دمتون گرم
به به چه جمله ای ^___^
پاسخ:*_^


مهسا19
ساعت4:47---3 مرداد 1393

اممممم نمی دونم خودت بگو؟
آدرس وبی که محمدرضا داده چیه؟ سایت کره ایه؟
پاسخ:توی آهنگ one time همون بند اولش میخونه!!!!!!اون سایتم که یه سایت جامع و بین المللی و تا مدت طولانی منبع خبریم بود,اما الآن زودتر از اون عکس و خبر را رو میذاریم!!!!اما اون سایت یه جمله جالب داره که توصیف حال همه بویس هاست!!!!اون جمله هم اینه:

Cause CNBLUE took us by STORM!



Mohammadreza
ساعت16:46---2 مرداد 1393

انقدری که تو این چند ماهی که با وبت آشنا شدم خبر خوندم و چیزی دانلود کردم تو تمام 3 سال بویس بودنم نخونده بودم و دانلود نکرده بودم!!!!
و به جرئت میتونم بگم نصف بویس های ایران با وب تو بویس شدن
واقعا خسته نباشی ایشالا وبت همجنان پایدار بمونه و چند وقت دیگه از cnbluestorm هم بزنین جلو
دست تو و بقیه نویسنده ها هم درد نکنه که با بوجود آوردنو فعال نگه داشتن این وب به رنجی که تو پیدا کردن چیزای مربوط به cn کشیدم پایان دادین
پاسخ:قربانت,خیلی لطف داری!!!جلو زدن از اون سایتی که گفتی محاله,اما هم رده شدن باهاش دور از دسترس نیست!!!و بازم خیلی ممنون



avaa
ساعت15:13---2 مرداد 1393
یک سال و یک روزگی تون مبارک بی نهایت از اینکه هستین ممنونم،با این محدودیتایی که برای دسترسی به کاراشون داریم میتونم بگم توی دنیا تک هستین،همگی فایتینگ
پاسخ:مرسی,خیلی ممنون


زهرا
ساعت14:44---2 مرداد 1393
سلام، یکساله شدن وب روبه همتون تبریک میگم.وازهمتون که زحمت میکشیدتا این وب برای مااینقدرعالی باشه واقعاممنونم...وفاطمه جان امیدوارم توهم هرچی زودترحالت خوب بشه...
پاسخ:ممنون,این زحمت ها اولش به خاطر Cn و بعدشم به خاطر شما بویس های ایرانیه!!!!!


غزل
ساعت14:30---2 مرداد 1393
کف............ جیغ.......... هورااااااااااا........... یک ساله شدن وب و تبریک میگم اقا هادی پوران امیرحسین و ساقی عزیز ممنون بابت همه زحماتتون تا cnblue هست شما هم باشین
پاسخ:مرسی,امیدوارم همینطور بشه که تو میگی


ساقی
ساعت12:54---2 مرداد 1393
پوران جونم.....رز عزیز....فداتون.....لطف دارین

Reza
ساعت6:34---2 مرداد 1393
بابا ایول!!!!!! تو این یک سال عالی کار کردی امیدوارم در سال پیش رو هم همین روند ادامه پیدا کنه
پاسخ:آقایی,منم امیدوارم همینطور باشه


مهسا19
ساعت4:00---2 مرداد 1393

هادی واقعا حرفات لایک داره... هنوز کامل نخوندم گفتم بیام نظر بذارم تا یه تیکه هاییشو یادم نرفته! مخصوصا اونجا که نوشتی خطاب به سی ان که یه خرده بیشتر از تعداد کم تو ایران هوادار دارن و خیلی دوس داشتم امیدوارم بتونیم رویاهاتو محقق کنیم با هم و درکنار همدیگه!!
"کسایی اینجا هستن که آهنگای cn زندگیشون رو تو تاریکی تغییر داده!" واقعا همینه... ^__^
پس تو با این آهنگ یه بویس شدی!!! جالبه...
بچه ها همگی فایتینگ...
پاسخ:خیلی ممنون,منم امیدوارم این رویا محقق بشه.....اون آهنگم که آره دیگه با اون بویس شدم!!!!!!!

اون جمله هم که حرف خود یونگ هوا ست:

Music Changes our life in the dark so I can change your thoughts

اگه گفتی کجا این رو گفته؟؟؟!!!!*_^



کیارا
ساعت1:28---2 مرداد 1393
به به
یادش بخیر فک کنم حدود 8 ماهی میشه که وبتونو پبدا کردم تو یه کلام عالی هستین

توی این چند سالی که سی ان بلو رو میشناسم همیشه دلم میخواست بویس های ایرانیم یه فعالیتی بکنن و خودشونو به دنیا معرفی کنن و مطمئنم با پشتکار شما دوستای خوبم میتونیم به این هدف برسیم
امیدوارم سال های سال همینجوری با انرژی و فعال باشین یه وقت خسته نشینو این وبو ول کنینا از من گفتم بود
پاسخ: خیلی ممنون,اگه خدا بخواد به خواسته دلتون میرسید,سخت هست اما نشدنی نیست!!!!شاید از انرژی که میگی کمی کم بشه اما ول کردنی در کار نخواهد بود!!!!!*_^


امیرحسین
ساعت1:21---2 مرداد 1393
دقت کنی 41 سال پیش بود
پاسخ:*_^


پوران
ساعت0:37---2 مرداد 1393

به به عجب پست پروپیمونی شده!!!
دست همه ی نویسندگان درد نکنه!! دوباره به همگی تبریک میگم!!!
هادی جان اصلا کار کردن باهات عالی بوده چرا سخت بگذره ساقی جوووون میکس ویدئوت عالی بود کلی بود به قول امیرحسین کلی توی خاطره هامون غرق شدیم!!
امیرحسین خان شما هم کارت عالیه جای هیچ نقدی هم نیس همون طور که قبلا هم گفتم با ورودت کلی سوپرایزم کردی
پاسخ:ممنون,لطف داری!!!!به هر حال اولین نویسنده ای که به من ملحق شد تو بودی!!!!!



نگار
ساعت0:10---2 مرداد 1393
سلام یکساله شدن انجمنو ب همه تبریک میگم مبارکه مبارکه.
واقعا این وب یکی از بهتریناس و خیلی خوشحالم ک اینجا کلی دوست پیدا کردم البته اگه قابل بدونین ... امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشین و همینطور با پشتکار ادامه بدین از همینجا از تمامی نویسندگان عزیز تشکر میکنم بابت همه چی مررررررررررر30
پاسخ:خواهش میکنم,شما به لطف داشتید که به اینجا سر میزدی!!!!


رز
ساعت23:35---1 مرداد 1393

سلام ممنونننننننننننننم ساقی جون بابت ویدیوت اشک دراری بود برای خودش بغض آدم میگره 5سال مثل برق وباد گذشت از کنار ما در کنار سی ان بلو وسه ماه در کنار وبلاگ شما بودن امیدوارم جشن 1000سالگی وبلاگتون وسی ان بلو وامیدوارم روزی برسه که بازدید کننده هاتون به اندازه ایی باشه در روز نتونید صفرهاش رو بشمریدخسته نباشید همگیتون(فایتینگ)
پاسخ:چه آرزویی بهتر از این!!!!!!ممنون^_^



ساقی
ساعت22:39---1 مرداد 1393
قدیما.....!!! خوشحالم دوست داشتی ...
پاسخ:امیرحسین بخون.


houra
ساعت21:50---1 مرداد 1393
سلام . خيلي خيلي تبريك ميكم .واقعا وب عالي داريد وخيلي زحمت ميكشيد .دستتون درد نكنه و خسته نباشيد
اميدوار موفق باشيد فايتينك
پاسخ:مرسی ممنون,


امیرحسین
ساعت18:44---1 مرداد 1393
ساقی باید اعتراف کنم که با اون ویدیو یی که گذاشتی منو بردی تو حس و به یاد قدیما که با هادی cnblue نگاه میکردیم انداختی واقعا آفرین و ممنونم
پاسخ:حالا همچین میگه قدیما انگار 40سال پیش بود!!!!!!!!!


پریسا
ساعت18:22---1 مرداد 1393
راستی توی f.b اگه فقط پیجتونو لایک کنیم کافیه؟؟
پاسخ:بله بله,کافیه


پریسا
ساعت18:13---1 مرداد 1393
تولد .. تولد .. تولدت مبارک!!
من خیلی خوشحالم که با وبتون اشنا شدم و امیدوارم همینطور به پیشرفت ادامه بدین!
fighting !!
پاسخ:خیلی ممنون!!!^_^


ساقی
ساعت17:20---1 مرداد 1393
اشک شوق هادی و پوران و امیرحسین دوستای خوبم خیلی خوشحالم ....همین....اشک شوق
پاسخ:.....................^_^


فاطیما
ساعت17:12---1 مرداد 1393

سلام اقا هادی یکساله شدن وبلاگ و بهت تبریک میگم و امیدوارم بتونم روز به روز پیشرفت این وبلاگو با چشمام ببینم البته اگه بتونم حالم زیاد خوب نیس پس لطفا از طرف من به اقا امیرحسین ,ساغر و پوران عزیز تبریک بگید ا ارزوی موفقیتتون در اینده به خاطر پر حرفیم هم عذرمیخوام
پاسخ:سلام,خوب هستی؟؟؟اون پیامت رو خوندم که بیماری قلبی داری,امیدوارم هر چه زودتر سلامتیت رو بدست بیاری,میدونم چقد سخته چون بابام ناراحتیه قلبی داره,من و بقیه دوستان برات دعا میکنیم.و پر حرفی کجا بود؟؟؟اختیار داری.منم امیدوارم اون پیشرفتی که گفتی همراه تو و بقیه بویس های ایرانی رخ بده!!!بقیه دوستان هم پیام تبریکت رو خودشون میخونن چرا من بگم!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب: انجمن هواداران ایرانی cnblue,هواداران cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com