I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و صبح بخیر...

دیشب به وقت ما که میشد امروز توی ژاپن,تیزر 30ثانیه ای موزیک ویدیوی جدید گروه که اسمش Go Your Way هست منتشر شد.

فقط بگم که من این 30ثانه رو 10دقیقه دیدم!!!!!!و کاملا صبرم رو از دست دادم!!!!!

دانلود این تیزر:

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت19:35---5 مرداد 1393
سلام من هم قصد جسارت ندارم ولی فکر نکنم از گروه ایرادی گرفته باشم فقط گفتم هیون افتاده درضمن(کله پا شده) گفتم که بگم بویس هارو در جریان بزارم بچه ها از جون مایه میزارند شمام جسارتی نکردید که همچین چیزی میگید
پاسخ:منم نگفتم که از گروه ایراد گرفتی!!!میگم حرفت منطقی نبوده!!!!!!*_^


رز
ساعت11:41---5 مرداد 1393
سلام اگه دقت کنید ثانیه 23 یکی پشت جونگ شین کله پا میشه تورخدانگاه کنید به احتمال زیاد هیون بود آخه مدل کفشش همون بود خدا بهش رحم کرده که الان سالم
پاسخ:ببین قصد جسارت ندارم,اما این ویدیو ضبط شده است و 20بار گرفتنش,اجرای زنده که نیست!!!!!من خودمم دیدم,احساس میکنم جونگ هیون یه لحظه پاش رو بالا میاره!!!!


مهسا19
ساعت5:15---4 مرداد 1393
الان یه فایل گذاشتم منتظرم اون تموم شه! با این چیزایی که نوشتی جونم داره درمیاد :| خیلی طول می کشه تا اصلیش بیاد اه
پاسخ:خیلی آدمای ....... هستن که ما رو اینجوری منتظر میذارن!!!!


houra
ساعت23:32---3 مرداد 1393
دستتون درد نكنه ديدمش قشنك بود ولي هنوز نتونستم دان كنم
پاسخ:اگه مشکلی پیش اومده بگو


فاطیما
ساعت14:34---3 مرداد 1393
سلام اقا هادی
اولا ممنون به خاطر این تیزر فوق العاده بااینکه حالم اصلا خوب نیس و با رفتنم به راهپیمایی بد ترم شدم اما با دیدن وبلاگ واقعا روحیه میگیرم
دوما با اینکه میدونم میدونید ولی واقعا برام دعا کنید من هنوز خیلی برای قلب درد جوونم اما دارم بازم اگر زیاد حرف زدم ببخشید
پاسخ:ممنون,خوشحالم که این وب کمی از دردت کم میکنه!!!!و ما همیشه دعا گو هستیم


رز
ساعت13:45---3 مرداد 1393
عالیه ممنون کاربچه هادرسته الکی نیست که جارت اولن= DD
پاسخ:منظورت "اوله چارتن" دیگه,نه؟؟؟*_^


ساقی
ساعت12:39---3 مرداد 1393
آخ جوووووووووووووووووون موزیک ویدیو جدییییییییییییییید..........منم بالای 20 بار دیدمش این تیزرو.....
پاسخ:^_^


پریسا
ساعت12:08---3 مرداد 1393
مرسی. قشنگ بود!
پاسخ:خواهش میکنم


2gt
ساعت11:10---3 مرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:آلبوم جدید cnblue,سینگل جدید cnblue,هشتمین سینگل cnblue در ژاپن,cnblue 8th japanese single,cnblue go your way, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com