I.Boice | Iranian Boice Community


عکس های جدید:

 

اسکن عکس های مین هیوک برای مجله ی CeCi با کمی تاخیر!! این چند روزه که از تاریخ انتشار مجله گذشته بود, صبر کردم تا اسکن های بهتری پیدا کنم که متاسفانه تا الان فقط همین ها رو پیدا کردم,طی مصاحبه مین هیوک با مجله تقریبا راجع به همه چیز صحبت کرده بودن از دریافت جایزه سریال وارثان تا عقب افتادن آلبوم بخاطر مشغله ی یونگ هوا ودر آخر هم چند تا سوال کوتاه و جالب از مین هیوک پرسیدن که به همراه بقیه عکس ها میتونید توی ادامه مطلب ببینید.

Since it is so late, lets end off with something interesting

Ceci: Bikini or full dress swimsuit
Minhyuk: Full dress swimsuit

بی.کینی یا لباس کامل شنا؟

مین هیوک:لباس کامل

 

Ceci: Flats or heels
Minhyuk: Flats

کفش پاشنه دار یا تخت (اسپرت)؟

مین هیوک: تخت

 

Ceci: Ice red bean or ice cream
Minhyuk: Ice Red Bean

لوبیا قرمز سرد یا بستنی؟(این چی هست اصلا!!)

مین هیوک:لوبیا قرمز سرد

 

Ceci: Romantic movie or scary movie
Minhyuk: Romantic movie

فیلم عاشقانه یا ترسناک؟

مین هیوک: عاشقانه!

 

 


نظرات شما عزیزان:

houraمين خيلي باحال شده ولي بچم حسابي با حياست لباس كامل شنارو ترجيح ميده;) دستت درد نكنه
ساعت22:04---15 شهريور 1393
مين خيلي باحال شده ولي بچم حسابي با حياست لباس كامل شنارو ترجيح ميده
دستت درد نكنه
پاسخ: خواهش عزیز


مهسا19
ساعت5:34---5 مرداد 1393
پوران جون اگه برا ترجمه مصاحبه ها کمک می خوای من هستم
پاسخ:خانومی اگه یه هفته صبر کنی هادی جان بهت خبر میده :)
پاسخ:میتونی چند وقت منتظر باشی تا یه خرده کارا رو سر و سامون بدیم بعد خبرت بکنم؟!


مهسا19
ساعت5:03---4 مرداد 1393
آخی نازی عزیزم
حالا چرا انقد درباره دخترا ازش پرسیدن؟ :| معلومه که مینی لاولیمون می گه عاشقانه ^__^
پاسخ: خواستن دخترا در جریان باشن :)


sara314
ساعت2:13---4 مرداد 1393
مصاحبش رو همینقدر داری؟
پاسخ: نه عزیزم کاملش هست منتها چون نرسیدم ترجمه کنم نذاشتم,اگه بخوای انگلیسیش رو میزارم


houra
ساعت23:29---3 مرداد 1393
عكساي قشنكي هستن ممنون
پاسخ:خواهش میکنم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 15 شهريور 1393برچسب:minhyuk for CeCi,CeCi 2014, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com