I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و عصر بخیر...

امروز,روز تیزر بود!!!!بالاخره بعد از کلی انتظار کشیدن,بالاخره یه چیزی از سریال سه تفنگدار منتشر شد که بشه بهش گفت تیزر!!!!تیزر 45ثانیه است و 25 جولای از شبکه TVn پخش شده.

خیلی قشنگه!!!!و یونگ هوا هم که........

دانلود این تیزر:



نظرات شما عزیزان:

Emi
ساعت12:03---5 مرداد 1393

یا خدااا این بچه چقدر تغییر کرده
میگم فکر کن ایران اینو پخش کنه
خداااااا خیلی باحاله من برم دان کنم.مچکر
راستی اگه دوست داشتی وب مارو بلینک...
پاسخ:به,اگه اشتباه نکنم از وبه داستان های cn هستی.....بله همونجاست!!!! اگه پخش کنن چی میشه!!!!!

چه خوب شد که اومدی و نظر گذاشتی,من چند بار پیام خصوصی خواستم بفرستم نشد,به هر حال,این رو بدون که اصلا قصد توهین,مسخره کردن و یا هر منظور بد دیگه ای ندارم!اما من پارسال که داشتم دنبال وب های cn میگشتم,وب شما رو هم دیدم ولی بعد از خوندن چندتا پست بستمش!!!!!اولش فک میکردم بویس های هستید که داستان مینویسید با کاراکتر های اعضای cn که کار عالی هست و شاید بدونید یه مدت منم این کار رو میکردم,اما بدونید که اصل قضیه شما این نیست!!!!!!!!!چندتا نویسنده هستید که عاشق شین وو و لی شین هستید و در احساسات خیالی خودتون غرق شدید,الآن هم که یه مدته تک تک دارید شکست عشقی میخورید!!!!!منظور من توهین و تحقیر شما نیست,منظورم اینه که به عنوان یه بویس کج رفتید!!!!!چون اصل قضیه که cn هست رو فراموش کردید.به عنوان کسی که داره از خارج سیستم نظر میده ...اینا رو از من داشته باشید

بازم اگه حرف بد و یا ناراحت کننده ای زدم ببخشید

موفق باشید



کیارا
ساعت2:47---5 مرداد 1393
وووااااای این همون پسر طلای خودمونه یونگ هوا ؟!

وااااای عالی بود چه لگدی زد آفرین

ممنونم بایدم 1000 بار آدم این تیزرو ببینه خداااااا کی پخشش شرو میشه مردیم که ما!
پاسخ:من خودمم شک کردم اون باشه,ولی خودشه^_^چه دادی می زنه یه لحظه


houra
ساعت0:32---5 مرداد 1393
چشام از جا در اومدواقعا اين يونگه عجب باحال شده الان دارم ميميرم كه اين فيلمو ببينم .خدا كنه زودتر پخشش كننممنون
پاسخ:خوشبختانه بله خودشه,من خودم چشم مونده به تاریخ که بشه 17 آگوست!!!!


houra
ساعت19:05---4 مرداد 1393
چشام در اومد يونگ عجب چيزي شده خيلي باحال بود واقعا ممنون

2gt
ساعت12:50---4 مرداد 1393
عجیب تغییر کرده این بچه !
شین وو کجا ....پارک دال کجا!!!
like
واسه خودت و وبت!
پاسخ:آره والا....!!!!^_^


مهسا19
ساعت4:57---4 مرداد 1393
وای یونگهوا خیلی باحاله

عطا
ساعت1:50---4 مرداد 1393
دانلود نمیشه:
پاسخ:مشکل چیه؟؟؟


پوران
ساعت1:49---4 مرداد 1393
واااااااااای عالی بود!! من 800 دفعه دیدمش!!! یونگ خیلی باحال شده اینجا!!

فاطمه جونگی
ساعت1:25---4 مرداد 1393
اووووووووووه!یونگ هوا عجب چیزی شده!

hourai
ساعت23:25---3 مرداد 1393
سلام دستتون درد نكنه الاان دان ميكنم
پاسخ:^_^,یعنی فقط یونگ هوا رو اگه ببینی..............


رز
ساعت20:10---3 مرداد 1393
به چشام شک کردم که یونگ باشه بابت سوتی ام ببخشید حواسم هنوز به تیزرشون بود ممنون بابت هردوتیزر
پاسخ:من خودمم از تعجب 10بار نگاه کردم تا مطمن شدم یونگه!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:سریال جدید جانگ یونگ هوا,سریال سه تفنگدار,سریال جدید لی جین ووک, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com