I.Boice | Iranian Boice Community


آلبوم عکس های کنسرت Can't stop تایوان در شب دوم...دانلود در ادامه :)

 

به نظرتون این چیه دست جونگ هیون؟؟؟

 

شکار لحظه ها :) مین هیوک و لیپ بالمش (lip balm)

 

حجم دانلود: 5.63MB

 

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:06---12 مرداد 1393

این کامنتا چیه؟یه دوروز اینترنتم قطع بوده...الهی بمیره مدیر کمپانی...واسه چی بهش سرم زدن؟من بمیرم و این خبرو نشنوم...من خودم تاحالا سرم نزدم...کی میگه هنجره ش ایراد پیدا کرده....آخه پسرجون...چرا سر کنسرتات انقدر جیغ میزنی...نمیگی من اینور دنیام میمیرم؟چرا سرم زده اصلا؟خداااااااا.....


پاسخ: خدانکنه سارا جان...نمیدونیم,اینها همش حدسیات خودمونه!!


houra
ساعت22:40---9 مرداد 1393
سلام عزيزم. چشم عكسشو با دكتر برات ميفرستم . اگر مي خواي اون قسمت برنامه ما ازدواج كرديم رو هم مي فرستم .مصاحبه هارو هم من از you...tube ديدم ولي اگر پيداشون كردم برات مي فرستم . فقط بهم بگو چه طوري برات بفرستم
پاسخ:ممنونم لطف میکنی عزیزم.برنامه وی گات مرید رو دارم.ویدئو رو فقط اسمش یا یه نشونه ازش بدی پیدا میکنم.توی قسمت پروفایل نویسنده ها ایمیلم هست یا برام ایمیل کن یا تو نظرها بفرست :)


houra
ساعت2:14---8 مرداد 1393
راستي توي برنامه ما ازدواج كرديم هم جايي كه ميرن دكتر خانم دكتر ميگه كه گلبول هاي سفيدت بيشتر از حد عادي و يونگ ميگه كه به خاطر استفاده داروهاست براي گلوش فكر كنم بعد از عمله

houra
ساعت2:04---8 مرداد 1393
نه عزيزم شايعه نيست اوايل كارشون حنجرش اسيب ميبينه و مجبور ميشه جراحي كنه حتي عكس با دكترش انداخته و گفته كه غمگين ترين لحظه زندگيش زماني بوده كه خبر اسيب ديدگيشو بهش دادن ولي كمپاني سعي كرده كه خبر زياد پخش نشه حتي من كليپي رم كه گروه خبرو اعلام كردن وبراش ارزوي سلامتي كردن هم ديدم يونگتو كليپ خيلي ناراحت بود و گروه دلداريش دادن .تو خبراي قديمي بگردي پيداش ميكني .اگر خواستي عكسشو اگر پيداكردم ميدم بهت .اوايل همه ڤكر ميكردن دكتر باباشه و تو يه مصاحبه هم ازش ميپرسن كه يونگ توضيح ميده اين مصاحبه هارو خودم ديدم
پاسخ:جدی؟ من نمیدونستم...اگه تونستی خبرش رو یا عکسشو برام بفرستی ممنونت میشم :)


houra
ساعت21:23---7 مرداد 1393
به طور كل ديگه هيچي از يونگ نمونده ولي اونم خود شيفته تر از اين حرفاست كه به روي خودش بياره
اون از حالش اينم از حنجرش خدا كنه دوباره مجبور نشه جراحي كنه
خيلي ممنون
پاسخ: من از عمل حنجره اش چیزی نشنیده بودم :( ولی اینطور که معلومه شایعه اس!


2gt
ساعت13:36---7 مرداد 1393
نه خیر عزیزانه من شایعه درست نکنید!
یونگ وهیون آسم دارن!
این است شایعه!
"احتمالا برایه باز کردن مجاری تنفسی هستش تا صداشون بهتر در بیاد برایه این کار خیلی روش ها هست بعضی ها شربتش رو می خورن بعضی ها هم اسپری!
این مین هیوک هم که .......خدا نصیب گرگ بیابون نکنه ...آخه پسر هم اینقدر حساس!
ممنون!
پاسخ: من از این مسئله چیزی نمیدونم واقعا!!


رز
ساعت20:27---6 مرداد 1393
سلام پوران جونم
سرچ که کردم اسپری یاباید خوشبو کننده باشه
(که مناسبتی نداره اینجا )
یااسپری تسکین دهنده گلو است
پاسخ:سلام عزیزم, اخه اونم مناسبت نداره...تازه میگن بیفایده اس!! احتمالا همون خوش بو کننده باشه


نگار
ساعت18:46---6 مرداد 1393
به نظر من اسپری خوش بو کننده دهانه دست جونگ هیون..
خخخخخخ عجب شکار لحظه ای لایک:):)
پاسخ: بجز این چیزی نمیتونه باشه ولی خب همینم عوارض داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com