I.Boice | Iranian Boice Community


 

تو آخر برنامه هم یه اجرای کوچیک برای مهمونا میکنن.)

لینک دانلود:

پارت اول

پارت دوم

(به صورت فایل زیپ پارت بندی شده)

 

نظر یادتون نره.


نظرات شما عزیزان:

I...
ساعت15:01---6 دی 1393
سلام.ببخشید.میشه یکم برای باز کردن این پوشه بیشتر راهنمایی کنین من واقعا نمیتونم اینا رو یکجا بذارم لطفا کمکم کنید میخوام اینا رو ببینم
پاسخ:کات و پیست کردن بلدی؟! راست کلیکی میکنی روی آیکون!!!! گزینه cut رو میزنی!!!! بعد میبری کنار اون یکی پارتش میذاری!!! بعد پارت اول رو extract میکنی!


مریم
ساعت18:39---11 آذر 1393
من اینو دانلود کردم اما اکستراکت نمیشه همش ارور میدهhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(30).gifhtt p://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(30).gif
پاسخ:ارور؟ خب ارور به دو علته....یا اسم فایل ها رو عوض کردی, یا اینکه فایل نصفه دان شده.....متاسفانه مجبور شدم که اینکار رو بکنم....وگرنه دفعه پیش کاملش رو گذاشته بودم! بازم یه چک ی بکن....اگه بازم ارور داد بگو تا بگردم ببینم اشکالش چیه


نگین
ساعت16:21---10 آذر 1393
میشه کمک کنین چجوری بازش کنم؟
پاسخ:باید هر دو پارت رو دانلود کنید.......بعد پارت اول رو باز کنید و ویدیو رو اجرا یا کسترکت کنید (هر دو پارت باید یه جا باشن)


houra
ساعت23:02---9 آذر 1393
سلام اقا هادي واقعا زحمت كشيدين برنامه خيلي جالب و خنده داريه خيلي خيلي ممنون
پاسخ:علیکم سلام.....خواهش میکنم^_^


لی شین
ساعت15:25---9 آذر 1393
حجمش چقده؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: تقریبا 290MB


مهسا
ساعت5:20---14 فروردين 1393
کیفیتش خوبه؟
پاسخ:360P


zohreh
ساعت21:32---24 آذر 1392
vaghean fogholadeiiiinnn...biste bist...dameto0n garm

هانیه
ساعت18:58---22 مهر 1392
ممنون.خیلی دوست داشتم این برنامه رو ببینم.دارم دان میکنم
پاسخ:خواهش می کنم, اگه درخواست خاصی هم داشتی بگو.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 9 آذر 1393برچسب:برنامه های CNBLUE,برنامه Love on party,برنامه Friday, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com