I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

دوستان امروز,8مرداد, تولد ساقی نویسنده وب هستش.تعجب نکنید با اکانت خود ساقی پیام تبریک گذاشتم که خودش بتونه نظراتش رو جواب بده!!!!

ساقی جان,برات بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم همیشه خوشحال و موفق و پاینده و پیروز باشی.

Happy Birthday Saghi

 

 

هادیچشمک



نظرات شما عزیزان:

فاطیما8
ساعت5:41---9 مرداد 1393
سلام ساقی جان بااین که دیره اما تولدت و عید و بهت تبریک میگم برات ارزوی سلامتی میکنم چون سلامت.بزرگترین نعمته که من ندارمش بازم میگم تولدت مبارک
پاسخ:آخی...عزیزم....اشکمو در نیار دیگه گلم....ایشالا خدا سلامتی بده بهت که میدونم حتما به دست میاری سلامتیتو....ممنونم از تبریکت....یه عالمه خوشحالم کردی.....


houraسلام عزيزم تولدت مبارك ايشالا هميشه موفق باشي و به تمام ارزوهات برسي:X:X:X
ساعت20:41---8 مرداد 1393

سلام عزيزم تولدت مبارك ايشالا هميشه موفق باشي و به تمام ارزوهات برسي
پاسخ:ممنونم عزیز دلم.......خوشحالم کردی....فداااااااااااات



رز
ساعت17:21---8 مرداد 1393

امروز خورشید شادمانترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت. قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک
سنگیل چوکاه اونی

پاسخ:مرسی عزیز دلم.........فداااااااااااااااااااااااااات بوسه



zahra
ساعت17:15---8 مرداد 1393
سنگل چوکاهه
پاسخ:فداااااااات..... مرسی عزیزم


نگار
ساعت16:17---8 مرداد 1393
آخ جوون تولللد
تولد ... تولد تولدت مباارک ..مبارک مبارک تولدت مباارک.
هوووورا.
تولدتون مبارک باشه همیشه هوووراااا
به امید بر آورده شدن همه ی ارزو هاتون.

پاسخ:فدای نگار خانووووووووم........مرسی عزیز دلم


ساقی
ساعت15:43---8 مرداد 1393
به قول یونگ هوا...
happy birthday to me.....
happy birthday to me.....
happy birthday to me.....
happy birthday to me.....


ساقی
ساعت15:41---8 مرداد 1393
وای هااااااااااااااااااااادی یه عالمه خوشحالم کردی...یه لحظه غافلگیر شدم پستو دیدم....!یه دونه ای.......ممنونم واقعا
پاسخ:خواستم جبران اون موقعی رو بکنم که با نویسنده شدنت خوشحالم کردی*_^
پاسخ:این حرفا چیه هادی.....من خودم دوست داشتم نویسنده بشم...و خوشحال شدم بابت این موضوع.....ولی بازم ممنونم خیلی خوشحال شدم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ساقی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com