I.Boice | Iranian Boice Community


용화형은 보시오. 그저 온몸을 자동차라는 탈것에 맡긴채 누운상태로 발을 창문으로 뻗어 발가락으로 찍긴 하였소만..

Yonghwa hyung look...I let my body entirely depedent on a vehicle called "car"  and look this while lying down with my toes,sticking my foot outsude the window

یونگ هوا هیونگ نگاه کن...من به بدنم اجازه میدم کاملا وابسته به وسیله ی نقلیه ای بنام "ماشین" باشه و نگاه کن من اینو زمانی که دراز کشیده بودم با انگشت هام گرفتم,پای من به خارج از پنجره چسبیده بود!

 

پاسخ یونگ هوا:

JYHeffect@

어디서 저장했냐?

where did you download this from?

اینو از کجا دانلود کردی؟

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:09---15 مرداد 1393
رزجان من نمی دونم چرا از حرف من ناراحت شدی؟!!! معلومه که من یونگو دوسش دارم! و همیییییییییشه طرفدارشم... الان اینجا اونا دارن شوخی می کنن منم همینطور! کری الکی؛ خب منم سر این قضیه گفتم طرف جونگ شینم!! کلی که نگفتم؛ که بخوام یونگو ازش بد بگم! نظر پست قبلمم بخونی می بینی از عکس عالیش تعریف کردم! یونگ که همیشه تک و خاصه برا من؛ همه جوره هم دوسش دارم؛ اوپا و لیدریمونه ها اگه ناراحت شدی من معذرت می خوام ولی قصد بدی نداشتم... کلا این 4تا عزیزن
نه عزیزم ناراحت نشدم فقط می خوام بدونی که واقعا هیچوقت اینجور چیزارو جدی نمی گم و شوخی می کنم؛ همشونو دوس دارم جواب نظرای قبلیتم داده بودم که نخوندی ظاهرا!!! ممنون گلم لطف داری، ممنون از حمایتت


رز
ساعت19:43---14 مرداد 1393
مهسا جون نداشتیم ها دلایلی که گفتید قبلا برای شما با ارزشن من و بقیه دوستداران یونگ هوا رو همین جوری دوست داریم پس با این حرفات من و بقیه دوستداران یونگ رو ناراحت نکن شرمنده پوران جون این پیغام پچه گانه ام رو اینجا گفتم جای دیگه نمی تونستم به مهسا جون انتقال بدم مهسا جون عذر می خوام اگه ناراحت کردمت قصد بدی نداشتم من همیشه پیگر کارایی که برای سی ان بلو میکنی هستم کارت درسته

مهسا19
ساعت4:53---14 مرداد 1393
برو بابا یونگهوا!!!! اوپا جونگ شینیِ عکاس من کارش حرف نداره... ^___^ اوپا فایتینگ...
من طرف جونگ شینم
پاسخ:من جفتشونو دوست دارم :)


2gt
ساعت13:33---13 مرداد 1393
جونگ شین چه جوری گرفته این عکسه رو؟؟؟؟؟
کلا مشکل دارن!
یونگ هم که زد داغونش کرد!
پاسخ: تو ماشین دراز کشیده و عکس گرفته :))) خیلی بامزه جواب داده ^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com