I.Boice | Iranian Boice Community


 دیشب این عکس رو دیدم گفتم بذارمش تو وب شما هم نظرتونو بگید, یادتونه ده شب پیش توی عکس های شب اول کنسرت تایوان کشف کردیم یونگ هوا سرم زده بوده؟؟؟ این عکس مال بعد از کنسرت شب دومه...یونگ هوا رو ببینید چطور خوابیده!! درسته خیلی خسته میشن, ولی یونگ هوا مشخصه خیلی بی جون بوده :(

یه عکسه دیگه از یونگ هوا توی ادامه مطلب

 

تو این عکس ببینید چقدر خسته اس!!

 

عکس جونگ شین و مین هیوک هم گذاشتم که تبعیض نشه :)


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت14:53---25 دی 1393
دردت به جونم الهی بمیرم اوپام چش شده:- ((
پاسخ: خدا نکنه! هیچی نشده عزیزم جای خالکوبیه موقته! ما اشتباه متوجه شدیم!


hanieh
ساعت21:20---21 مرداد 1393
اه اه این دختر سیریشه کیه به یونگهوا و بقیه چسبیده یکی این و بکشه کنار اعصابمو به هم ریخت یونگهوا ی بیچاره مریضه اینم وقت گیر اورده رفته چسبیده بهش عکس بگیره
پاسخ: طرفداره!!


nasi28
ساعت11:03---15 مرداد 1393
من واسه جای سرمه که شما میگید یه احتمال دیگه دارم ...یونگ هوا یه مدت توی عکسا که نگاه میکردم ارم البوم can't stop رو روی دستش خالکوبی کرده بود درست همون جا....ولی ازون جایی که یه عکس یونگ که داشتن شبانه میبردنش و بیهوش بود و (ولی بازم مطمئن نیستم یونگ بود) مطمئن نیستم خالکوبی باشه...

آرزو
ساعت8:46---15 مرداد 1393
بابا یکی نیست به اینا بگه مثلا ستاره مملکتتونه ها.یکم بهش برسید.بیاید ستاره های مملکت مارو ببینید

houra
ساعت21:53---14 مرداد 1393
سلام عزيزم ببخشيد يه مدت مسافرت بودم نتونستم نظر بزارم
اخي يونگ حسابي خستس چشماش باز نميشهخيلي ممنون
راستي عكسم پيدا كردم برات ميزارم بازم ممنون
پاسخ: ممنونم عزیزم.اگه تونستی ایمیلش کن برام :*


رز
ساعت19:24---14 مرداد 1393
یونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ:- ((
ماجرای سه نقطه چیه پوران جون بهم بگو لطفا خواهش میکنم


آرزو
ساعت14:05---14 مرداد 1393
این دختره کیه؟؟

Ida Lee
ساعت11:44---14 مرداد 1393
آخی"، نگفتن چرا سرم زده ؟!

این دختره طرفداره ؟


سارا
ساعت11:36---14 مرداد 1393
خوش به حال دختره!

سارا
ساعت11:35---14 مرداد 1393
الهی....خیلی خسته بوده.حالا دلیل سرم زدنش چی بود؟

نگار
ساعت9:23---14 مرداد 1393
آخییییییییییی دلم براش میسوزه اینهمه کار رو سرش ریخته خسته شده چجوری خوابیده اصلا از خستگی ازش میباره

پریسا
ساعت9:19---14 مرداد 1393
آخی... طفلکی!

مهسا19
ساعت5:04---14 مرداد 1393
یونگهوارو ولش کن این دختره کیه چسبیده به جونگ هیون؟! :|
ایش برو اونور تر بابا!!!! :| من جونگ هیون می خوااااااااااااااااام
درمورد یونگهوا و خستگی این 4تا و کار کشیدن ازشون که قبلا هم نظرمو گفتم! انگار اسیر گرفتن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com