I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر....

من دیگه تعجب نمی کنم,چون cnblue همیشه تعجب آوره!!!!

همونطور که انتظارش رو می کشیدم که تو تابستون یه آلبوم جدید (طبق سال های گذشته) توی ژاپن بدن,این اتفاق افتاد.

امروز صبح cnblue.jp خبر داد:

قراره سومین آلبوم ژاپنیه گروه به نام 「WAVE」در 17 ستامبر,با 11 ترک و یه موزیک ویدیوی جدید منتشر بشه.

ترک لیستشم به قراره زیره:

1. Intro
2. Radio
3. Go your way
4. Truth
5. Foxy
6. lonely night
7. Still
8. Paradise
9. Angel
10. Control
11. How awesome

از کاور و بقیه چیزا هم تا الآن خبری نیست!!!



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:15---18 مرداد 1393
منکه دعا می کنم ولی یادت نره قوووول دادیا ^____^ منتظرم....
پاسخ:من هنوز یادمه که به تو قول اون ویدیو چند ثانیه اینستاگرام رو داده بودم!!!!!من هیچی یادم نمیره!!!!حتما میذارم,ایشالا از این هفته میخوام شروع کنم به گذاشتنشون


مهسا19
ساعت3:52---17 مرداد 1393
واقعا؟ من نمی دونستم مرسی از توضیحت...
ممنون حالا که داری راه میای قول گذاشتن زودتر Cheongdamdong 111 و MAKING THE ARTIST CNBLUE (مخصوصا اولی) رو هم بده ^ــــ^ گومائووووووووووووووو....
پاسخ:والا یادش که میافتم دیوونه میشم!!!!دعا کن یه خرده برنامم رو غلطتک بیافته,همه چی درست میشه,قول میدم!!!!


مهسا19
ساعت3:02---16 مرداد 1393
نظرم ثبت نشده؟
پاسخ:کدوم نظرت؟؟؟


مهسا19
ساعت2:22---15 مرداد 1393
ایووووووووول دمشون گرم
بعضی ترکاش هم اسم کارای قبلیشونه! یعنی ورژن ژاپنی اوناست؟ بعد مثلا گو یور وی که خودش ژاپنیه چه جوری دوباره ورژن ژاپنیه؟! :|
هادی میشه یه درخواستی بکنم؟ قبلا هم گفته بودم البته! میشه اگه برات امکان داره یه پست کامل بذاری درباره تمام آلبوما و سنگلا و مینی آلبومای کره ای و ژاپنی گروه؟ آدم بدونه قشنگ چی بوده چی نبوده! ممنون
پاسخ:ببخشید,هر سینگل از یه آلبومی میشه!!!!!!مثلا سینگل in my head از آلبوم code name blue هستش,هر آلبوم از مجموع چندتا سینگل و چندتا آهنگ جدید به وجود میاد,وگرنه truth و still که از اول تا آخر ژاپنیه,چی ررو میخوان بر گردونن؟؟!!!!اون درخواستتم به یاد دارم و هنوز اونقد وقت آزاد پیدا نکردم برای انجامش ولی حتما درست می کنم و میذارم!!!!!


houra
ساعت21:56---14 مرداد 1393
خيلي خبر خوبي بود ممنون
پاسخ:خواهش


رز
ساعت21:00---14 مرداد 1393
لحظه شماری واسه امدنش تیک تیک تیک ...
ممنون
پاسخ:*_^


سارا
ساعت16:47---14 مرداد 1393
مبارکه....اینا تا منو دق ندن دست بردار نیستن که!
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:آلبوم جدید cnblue,کارهای جدید cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com