I.Boice | Iranian Boice Community


عکس CNBLUE روی جلد مجله ی ثمین!

شماره مرداد ماه مجله ثمین عکس روی جلدش رو به گروه CNBLUE اختصاص داده و یه مصاحبه ی خیلی کوتاه از یونگ هوا هم چاپ کرده!! که یونگ هوا رو پرنس CNBLUE معرفی کرده...هرچند مصاحبه اش قدیمیه و حتی عکس های انتخاب شده برای رو جلد هم خیلی قدیمیه ولی دیدن عکس گروه روی یه مجله ی ایرانی خالی از لطف نیست!!

براتون از صفحه ها عکس گرفتم که میتونید توی ادامه مطلب ببینید.


نظرات شما عزیزان:

-ضربان قلب-
ساعت14:54---30 مرداد 1393
اقا یه سوال مخ منو خورد شما اقا هادی هستی یا پوران به قران هنگ کردم بگو من بگم اجی پوران یا بگم اقا هادی مرسی راستی من این مجله رو میخوام روانی میشم اگه پیداش نکنم
پاسخ: عزیزم زیر هرپست اسم نویسنده رو زده :) منم الان پورانم :)))) مجله رو زنگ بزن دفترش ببین برات میفرستن!


هدیه
ساعت15:43---19 مرداد 1393
وای یعنی شما نمیدونید چه بد هوووووووووووووووووووووووووم<b r /> ولی اگه از کسی فهمیدید بگید من میام اینجا خودم آدرسو میگیرم ممنون البته ببخشید مزاحم شدم
پاسخ: نه عزیزم من نمیدونم ولی اگه کسی میدونست تو همین پست مینویسم


هدیه
ساعت11:30---19 مرداد 1393
تو رو خدا جوابمو بدید
میشه آدرس دکه فروشی رو اگه توی تهران هستید بهم بدید خواهش میکنم خیلی نیاز دارم من هر جا رفتم نداشت

پاسخ: دوستانی که توی تهران هستین ,ادرس بدید :)


houra
ساعت21:51---16 مرداد 1393
سلام خسته نباشيد خيلي جالبه منم ميرم مي خرم
پاسخ: سلام.ممنون :)


سارا
ساعت13:27---16 مرداد 1393
من الان رو هنگم......loading please wait........اینو از کجا خریدی عایا؟
پاسخ: از دکه روزنامه فروشی :)


sahel
ساعت13:00---16 مرداد 1393
سلام.وای چه قدر خوشحال شدم.ببخشید این مجله رو از روزنامه فروشی ها میشه خرید یا جاهای خاصی می فروشنش؟
پاسخ: نه عزیزم همه جا هست.


شین وو
ساعت11:30---16 مرداد 1393
یکی منو نیشگون بگیره یعنی خواب نیستم!؟؟ واااااااااااااای فشارم افتاد! این مجله رو از کجا میتونم گیر بیارم اونی؟؟؟
چطور ممکنه من الان دارم دیونه میشم!!!!!!!!!!
پاسخ: اونی جون یه سر به دکه های روزنامه فروشی بزن همشون دارن اول ماهه هنوز


آرزو
ساعت9:42---16 مرداد 1393
وااااااای. ایول بابا دمت گرم ببین دیگه اینام فهمیدن که ایران بچه های به این باحالی نداره .
پاسخ:اره دیگه CNBLUE یه دونه اس...اونم برای نمونه اس :))


پریسا
ساعت7:59---16 مرداد 1393
به امید روزی که توی ایران اجرا داشته باشن!
ممنون پوران جون!
پاسخ: امیدوارم این سریال یونگی مثل جومونگ تو ایران پخش بشه..محبوبیتش بره بالا...بعد عین جومونگ بیاد ایران!!!!!!!


مهسا19
ساعت3:16---16 مرداد 1393
هه چه باحال نمی شد عکسای جدیدتری ازشون بذاره؟ 2-3 خطم فقط از یونگهوا نوشته که معلوم نیست کی مصاحبه کرده :| دیگه تو گوگلم یه سرچ بکنی کلی اطلاعات دست اول میاد؛ والا... برم بهشون مشاوره بدم
پاسخ: همونو بگو اخه!!!! این همه عکس و خبر!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com