I.Boice | Iranian Boice Community


توی این روزا که یونگ هوا توجه همه رو با سریال جدیدش به خودش جلب کرده,جونگ هیون هم خودی نشون داد!!!!!

امروز صبح,8آگوست,خبری منتشر شد که می گفت,جونگ هیون قراره یه کار مشترک با گروه سه نفره Melody Day انجام بده!!!!!این خبر رو امروز نماینده آژانس حامی گروه melody day داد و اضافه کرد:جایگاه مردی که توی آهنگ خالی بود با جونگ هیون پر خواهد شد.صدای شیرین و خاطره انگیز جونگ هیون همراه صدای عالی گروه melody day یه اثر هماهنگ و عالی رو به وجود میاره!!!!

این آهنگ قراره به صورت سینگل در 14 آگوست منتشر بشه.

توی ادامه می تونید عکس گروه melody day ببینید.


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:16---22 مرداد 1393
خب وقتی کمپانی حمایت نکنه چه کار می تونن بکنن؟!
این کلیپ عکسبرداری و بقیه چیزارو می ذاری بعدا تو وب دیگه نه؟
پاسخ:ایشالا همراه دانلود آهنگ همش رو یه کاسه میکنم و میذارم


sara
ساعت0:52---20 مرداد 1393
aaa baz ham dokhtara!!! chi mikhan az jone jongi?
پاسخ:والا همین رو بگو.....البته دست خودشم زیر ساتوره!!!!!


شیما
ساعت8:47---19 مرداد 1393
من کلیپ عکس برداری شون با جونگ هیون رو دیدم با حال بود امیدوارم کار خوبی بشه
پاسخ:منم امیدوارم


مهسا19
ساعت3:38---19 مرداد 1393
آره ^ــــ^
راس می گی هادی اینکه بعد یونگ نوبت اون 3تاستو قبول دارم از همین الانم تقریبا با جونگ هیون شروع کردن! و مثل مهسا از اینکه بعد استفادشون بذارنشون کنار و گروهو از هم بپاشوننم می ترسم ولی امیدوارم اینجور نشه چون صدا و کار اینام تموم شدنی نیست...
پاسخ:اینکه شاید یه روز کمپانی کنار بذارتشون امکانش کمه,اما وجود داره,اما امکان از بین رفتن cn فک نکنم!!!!!


زهرا
ساعت2:49---19 مرداد 1393
میشه لطفا یه فیلتر شکن خوب بهم بگین من بتونم باهاش برم تو همون بوک.
لطفا.
ممنون میشم اگه به عنوان یه بویس کمکم کنین.
پاسخ:حتما,فقط چون تو وب باعث مشکل میشه,یه جور دیگه به دستت میرسونم


houra
ساعت20:57---18 مرداد 1393
سلام دستتون درد نكنه اميدوارم موفق باشه
پاسخ:منم همینطور


سارا
ساعت12:34---18 مرداد 1393
هییییییییی...خوبه داداش همینطور ادامه بده...فایتینگ اوپا هیون!
پاسخ:فایتینگ جونگ هیون


شین وو
ساعت10:54---18 مرداد 1393
بعله دیگه هیون هم بی کار نمیشینه که بخواد بشینه هم کمپانی نمیزاره
کلا من موندم این بیچاره ها کدوم تصمیم رو تو زندگیشون خودشون میگیرن؟؟؟
هرکی فهمید به منم بگه !
بیچاره ها آب خوردنشونم با رئیس کمپانی هماهنگ می کنن !
میدونی دادش من می ترسم کمپانی تا اینا جون دارن ازشون به شدت کار بکشه بعد که استفادش رو برد بندازتشون بیرون همین کاری که باهمه میکنن ! امیدوارم حداقل خودشون به فکر خودشون باشن ! اینا دارن کم کم از بین میرن!
پاسخ:ببین کی بهت گفتم,تا آخر امسال که دیگه یونگ هوا کاملا جا پاش سفت شد و تو کل آسیا شرتش پخ شد,میرن سراغ جونگ هیون و اون رو بیچاره می کنن!!!!!بعدشم به نوبت مین هیوک و جونگ شین!!!!!ببین کی گفتم!!!!


آرزو
ساعت8:22---18 مرداد 1393
چی بشه؟؟ آهنگشو که برامون میزاری درسه؟ مرسی

پاسخ:چی چی بشه؟!آهنگشم که حتما میذارم,ایشالا 5 روز دیگه!


مهسا19
ساعت3:09---18 مرداد 1393
الان یه تحقیق کوچولو کردم دیدم همچین تازه کار و ناشناخته هم نیستن! ولی پس چرا من اصلا نمی شناسمشون؟! اگه صداشونم اونی که فک می کنم باشه حتما کار خوبی از آب درمیاد :9 البته جونگ هیون که کار بد نداره کلا...
پاسخ:من خودمم نمی شناختمشون,اما از اونجایی که توی کره از هر دو نفر یکی خواننده اس,جای تعجبی نداره که نمیشناسیمشون!!!!و اینکه صدای جونگ هیون که عالی هست,فکرش رو بکن اگه آهنگ سازی و یا حداقل ضبط گیتارش با جونگ هیون باشه,ببین دیگه چی میشه!!!!


مهسا19
ساعت3:03---18 مرداد 1393
این جونگ هیونم فقط درحال سکته دادن منه! حالا اینهمه گروه دختر چرا هی میره با این تازه کار ناشناخته ها؟؟؟!!! کین اینا اصلا؟ اسمشونم نشنیدم!!! ام وی نداره؟ همچین میگه خاطره انگیز انگار 60 سالشه
پاسخ:نه خب انصافا صدای جونگ هیون جزو صداهای فراموش نشدنیه,احساس یونگ هوا هم توی خوانندگی جزو احساسای تکرار نشدنیه!!!!!از ام وی هم خبری ندارم!!!!فقط راجب یه سینگل نوشته بودن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 17 مرداد 1393برچسب:لی جونگ هیون,کار جدید لی جونگ هیون, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com