I.Boice | Iranian Boice Community


내몸무게 75 키로 그뤰 uh 역대최고 치시고 uh 쿠알라,룸 푸르 에 찍 으시고 uh 그만갈께 내 짹짹이 에 사진던지고

My body weight is 75 kg uh it’s the highest so far uh Photo taken in Kuala Lumpur uh should I stop? Uploading the photo in Twitter

وزن من 75kg رسیده...آه ارتفاع خیلی زیاده آه عکس رو توی کوالالامپور گرفتم آه من باید تمومش کنم؟ دارم عکس رو توی تو.یی.تر آلپود میکنم!

(جونگ شین برای دومین بار توییت ریتمیک گذاشته!!  )



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت10:54---19 مرداد 1393
چقدر آه کشیده داداشم...میگم نکنه اونجا رفته عاشق یه دختر شده؟!بعید نیستا...همش آه میکشه!
پاسخ: البته uh بوده ولی به فارسی میشه " او" دیدم شاید اشتباه بشه نوشتم اه


شیما
ساعت8:42---19 مرداد 1393
واقعا شین عکاسه ماهریه من بهش افتخار می کنم
پاسخ: همه بهش افتخار میکنیم :)


houra
ساعت20:54---18 مرداد 1393
دستت درد نكنه
پاسخ :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com