I.Boice | Iranian Boice Community


چای کیسه ای آبی رنگ با لیبل CN BLUE...ایده شون عالیه!!

من اولش فکر کردم رنگه مصنوعیه ولی وقتی سرچ کردم دیدم یه چایی بنام Blue Tea هست که از گل های گیاه پروانه نخود (butterfly pea flowers) تهیه میشه!! هم گرم سرو میشه و هم سرد با یخ و لیمو ترش!

بفرمایید Blue Tea (چای آبی) با عکس عضو محبوبتون :)



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت0:47---20 مرداد 1393
vay ghiafe yongio!!!
mer30 pouran j0on
پاسخ: خواهش عزیز


سارا
ساعت10:51---19 مرداد 1393
مامان....من میخوام!

شیما
ساعت8:38---19 مرداد 1393
وااااااااااااااااااااای چقد نازه منم می خوام
ببخشید سلام من تازه وب شما رو پیدا کردم ولی از این به بعد بازم سر می زنم
پاسخ: سلام خیلی خوش اومدی عزیزم..حتما بهمون سر بزن خوشحال میشیم


مهسا19
ساعت3:42---19 مرداد 1393
وای چه باحال.... طعمشم باید خوب باشه! دیگه وقتی این 4تا گل پسرم روش باشه محشره... ^ــــــ^ برا من اون بالایی سمت راست لطفا اینم رفت تو لیست حسرت و آرزوهام...
پاسخ: خدایی اون چایی خوردن داره :)))


زهرا
ساعت2:43---19 مرداد 1393
چرا اینا با ما این کارارا میکنن؟
نه واقعاااا؟
پاسخ: دست ما از دنیا کوتاس وگرنه بقیه کیفشو میبرن :(


houra
ساعت23:47---18 مرداد 1393
سلام پوران جون گلم . عزيزم پيامم به دستت رسيد يا نرسيده؟
پاسخ: سلام عزیزم بله ایمیلت رو دیدم خیلی لطف کردی :*


houra
ساعت20:48---18 مرداد 1393
سلام عزيزم دستت درد نكنه . خسته نباشيد
راستي عزيزم عكسو فرستادم . شرمنده دير شد
پاسخ: دشمنت شرمنده خیلی خیلی لطفف کردی خانومی ممنونم ازت ^_^


رز
ساعت20:34---18 مرداد 1393
موفق باشند ممنون پوران جون
پاسخ: ایشالا :)


نگار
ساعت19:42---18 مرداد 1393
منم از این چایی ها میخوام
تو ایرانم هس؟؟
پاسخ: خود گل رو که اره هست ولی اون چایی با اون لیبل جزو عمراته :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com