I.Boice | Iranian Boice Community


یه سری از عکس های اجرای گروه توی KCON منتشر شده که خیلی کیفیت مناسبی نداره...فعلا این چند تاعکس رو داشته باشید :) اگه عکس های بهتری پیدا کردم به پست اضافه میکنم!

 

 

عکس های قدیمی:

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت11:43---21 مرداد 1393
عالیههههههههههههههههه
ممنونم
پاسخ: خواهش میشه :)


مهسا19
ساعت1:41---21 مرداد 1393
اینا اینجوری پشت به هم وایمیستن من یه جوری میشم!!!! آخه نه اینکه همیشه باهمن...
پاسخ: اره این مدلی خوب نیس انگار باهم قهرن :)


houra
ساعت22:47---20 مرداد 1393
خيلي ممنون عالي بود مخصوصا با خنده بچه ها
پاسخ: خواهش میکنم


رز
ساعت16:54---20 مرداد 1393
با تشکر فراوان از پوران جون گلم
بچه ها به ادم انرژی دادند بانشاط شون خدا کنه خنده روی لبشون هیچ وقت نره توی همه عکس هایی که گذاشتید یونگ وبرو بچ خنده رو بودند عالی بود مرســـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــی
پاسخ: خواهش میکنم خانومی :* ایشالا.. دقیقا منم کلی خوشحال شدم دیدم همون خندونن :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1393برچسب:kcon, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com