I.Boice | Iranian Boice Community


عکس های کنفرانس مطبوعاتی سریال سه تفنگدار که صفحه رسمی فی.س بو.ک CNBLUE آپدیت کرده!!

 

و تعدادی عکس جدید :)

 

 

 

 

 

 حتی جلوی در اسانسور هم راحت نذاشتنش :)

 

آلبوم عکس های کنفرانس مطبوعاتی سریال سه تفنگدار که امروز (2014.0812) برگذار شد. کسایی که مثل من به دریافت انرژی از لبخند یونگ هوا معتقدن,عکس ها رو از دست ندن!!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

houraعالي بود:*
ساعت20:11---23 مرداد 1393
عالي بود

Nike
ساعت14:23---22 مرداد 1393
سلام من تازه با وبتون اشنا شدم خیلی عالی.. یه سوال یونگهوا تو این فیلم نقش اول یا دوم ؟؟؟
پاسخ:سلام عزیزم خیلی خوش اومدی :) نقش اوله عزیز


houra
ساعت23:30---21 مرداد 1393
كپي اين بچه شيطونا شدهخيلي ممنون
پاسخ: عاشق این قیافه اشم!!


Ava
ساعت21:35---21 مرداد 1393
وااای دستت درد نکنه پوران جونی بعد ازون همه ناراحتی بیهوده برا سرم زدنش و اون عکس بیحال تایوانش واقعا یه همچین عکسای خندونی ازش نیاز داشتیم تا خوشحالمون کنه....خدا رو شکر که میخنده
پاسخ: دقیقااااااا :)


marzieh
ساعت20:46---21 مرداد 1393
manam koli hal kardam...makhsosan onja ha k yong ba sheitanat khandide )
manam delam kheili roshane ..ishalla k top e top mishe film...yonghwa fightinnnnnnnnnnnnnnn
پاسخ: ایشالا :)


zahra
ساعت18:14---21 مرداد 1393
اون لی جایه جینه کنار یونگ?
پاسخ: نمیدونم!


رز
ساعت12:30---21 مرداد 1393
خدا خیرت بده یونگ باطریمو از لودینگ دراوردی ممنون پوران جون موهاش منو برد به عقب
راستی بچه ها من یه چیز بگم خانمی که بغل یونگ اقبلا تو ایران یه فیلم ازش پخش شده بود
دودوست تا جایی که ازش شناخت دارم دختر خوبیه امیدوارم فیلمشون بترکونه ایطور که معلومه اعضای بازیگر خیلی باهم خوبن فایتینگ
ممنـــــــــــــــــــــــــ ـــــون پوران جون
پاسخ: من ندیدم اون سربال رو...منم کلی انرژی گرفتم ...خواهش میکنم عزیزم :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 23 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com