I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

30 جولای سالگرد آغاز کار برنامه تلوزیونی weekly idol که امسال سه سالگیه خودش رو در صد و پنجاه و هفتمین قسمت خودش, جشن گرفت.

به همین مناسبت,این برنامه میزبان مهمونای مختلفی بود که یه گروه از مهموناش رو اعضای کمپانی FNC شامل میشدن.لی  جونگ هیون و کانگ مین هیوک از cnblue,لی جونگ هون و لی جائه جین و سونگ سئونگ هیون از f.t. island و کل گروه AOA مهمونای برنامه بودن.

کل قسمت مربوط به این گروه حدود 18 دقیقه است و زیرنویس انگلیسی هم داره.برنامه خیلی قشنگ و خنده داریه و اصلا از دستش ندید.

http://www.axgig.com/images/33121734069237629979.jpg

http://www.axgig.com/images/62044162667517401432.jpg

http://www.axgig.com/images/39689875331002717327.jpg

حجم:94MB با کیفیت 480p

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

اتنا
ساعت22:48---28 آبان 1393
واییییییییییییی خدا ممنون.خخخخخ من فقط تیکه ی پاستیل خوردنشو دیدم رقصیدنشون خیلییییییییییییییییییی باحال بود.
این قند عسل ما مینم یه چیزایی بلده ها ولی باید یونگم دعوت میکردن یه کم انرژی میداد به این دوتا برعکس پسرای اف تی این دوتا عین ماست وایساده بودن اینجا لیدر گلمونو میخواست.
ولی در کل عالی بود ممنوووووووووون
پاسخ:خخخخخ پاستیل خوردنشون که اصن یه وضعی! <\br>لیدر گلمونم که اینجا یادم نیست سر فیلمبرداری بود یا فن میتینگش^_^ وگرنه حتما میومد


پوران
ساعت15:53---22 مرداد 1393
جونگ هون اینجا از همه بامزه تره
پاسخ:مخصوصا موقع گیتار زدن و رقصیدن^^


رز
ساعت12:30---22 مرداد 1393
http://www.cnblueishere.blogfa.com/
درسام سنگین شدند
پاسخ:............نمیدونم چی بگم!!!!


houra
ساعت23:19---21 مرداد 1393
واقعا جالب بود خصوصا قسمت رقصشون نه اينكه اينا خداي رقصن
خيلي ممنون عالي بود
پاسخ:واقعا!!!!!


رز
ساعت22:32---21 مرداد 1393
هشت ماه حذفش کردم
پاسخ:چرا؟آدرس وبت چی بود؟


رز
ساعت21:21---21 مرداد 1393
نه اصلا من خودم دو سال پیش واسه بچه ها وب زدم واقعا حوصله وقت می خواد من چرا باید ازهمچین وب خوبی که موضوع به این عالیی داره گله داشته باشم وبت خیلی خوب هم هست
پاسخ:واقعا؟!هنوزم مونده یا اینکه حذفش کردی؟؟؟


رز
ساعت20:02---21 مرداد 1393
فقط میتونم بگم شرمنده ام نه اینکه این چند روزپوران جون میزاشتن به اسم توجه نکردم عذرمی خوام
پاسخ:^_^,خواهش می کنم!!!!منم قصد جسارت نداشتم,اما فک کنم شما از من کمی گله مندی به خاطر افت کاریه وب,نه؟!


سارا
ساعت17:09---21 مرداد 1393
کلا همه خوشن!این دوتا اینور خوشن،یونگ اونور تو کنفرانس؛ولی معلوم نیست شین کجاست!بیچاره حتما داره از تلویزیون داداشاشو میبینه یا شایدم رفته برای فیلم برداری!
پاسخ:موقع ضبط این برنامه فک کنم یونگ نو فیلمبردایه تیزر یا خود سریال بود!!!!کنفراس خبری مال امروزه!!!!!جونگ شینم حتما رفته برا فیلمبرداری


رز
ساعت16:34---21 مرداد 1393
ممنون پوران جون
پاسخ:من همیشه مدیون دان زحمات پوران هستم,اما این پست رو من گذاشتم^_^


فاطیما
ساعت15:48---21 مرداد 1393
سلام اقا هادی ممنون به خاطر زحمتتون عالی بود
پاسخ:خواهش می کنم^^


پوران
ساعت15:00---21 مرداد 1393
واااااااااااای اونجا که دوتایی باهم میرقصن عالیییییییییه خیلی باحاله!!!!
پاسخ:والا من به این 18دقیقه دو ساعت تموم خندیدم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:برنامه ویکلی آیدول,برنامه weekly idol با حضور cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com