I.Boice | Iranian Boice Community


آپدیت ایناستاگرام Himchan (عضو BAP) با جونگ هیون!

 



نظرات شما عزیزان:

Ida Lee
ساعت9:37---26 مرداد 1393
چه خوب که با ه مدوستن ... جونگ هیان که اوپامه ، هیم چانو هم که دوست دارم ...
پاسخ: روابط احتماعی بالاست!!


مهسا19
ساعت3:54---26 مرداد 1393
ئه حورا توام همچین حسی داری؟ منم تقریبا اینجوری حس می کنم الان توام گفتی بیشتر مطمئن شدم! قبلا فک می کردم خیالاتی شدم...

houra
ساعت20:08---23 مرداد 1393
من نمي دونم چرا تازگيا احساس ميكنم هيون خيلي تنهاست واقعا چرا
خيلي ممنون
پاسخ: نمیدونم :| چرا همچین حسی داری؟


مهسا19
ساعت3:11---23 مرداد 1393
ماشالا به این روابط اجتماعی بالای جونگ هیون!!! با همه دوسته!!! ^ـــــ^
پاسخ: ماشالا :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com