I.Boice | Iranian Boice Community


 

هدیه بامزه یونگ هوا و جونگ شین که Summer sonic آپدیت کرده :)

حجم ویدئو 1مگه,از دستش ندین!!



نظرات شما عزیزان:

لی شین
ساعت21:46---27 مرداد 1393
ممنون اونی جون تونستم دانلودش کنم
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


houra
ساعت20:47---27 مرداد 1393
سلام عزيزم خسته نباشيد خيلي ممنون جالب بود
پاسخ: سلام خواهش میکنم عزیزم


پری
ساعت17:42---26 مرداد 1393
یعنی چی مثلا؟؟؟؟
پاسخ: همه چیز که نباید دلیل داشته باشه :)


لی شین
ساعت17:12---26 مرداد 1393
چطوری دانلود میشه؟؟؟؟من اصلا چیزاییکه این مدلی برای دانلود میزارین نمیتونم دان کنم
پاسخ: عزیزم روی عکس media fire که کلیک کنی یه صفحه باز میشه که یه کادر زیرش هست به ترتیب اول زده follow بعد زده share و اخر هم download ...روی اخری, دانلود کلیک کن.یه صفحه جدید باز میشه که لینک دانلود رو زده! اگه بازم نشد بگو تا راهنمای تصویری بفرستم برات


sahar
ساعت13:39---26 مرداد 1393
ای جونم
دیوونه ها
خخخ یونگی رو اخهههه ببین
پاسخ: هدفشون چی بود واقعا :)


هدیه
ساعت11:38---26 مرداد 1393
وای خیلی باحال بود
هدیه ی خیلی خوبی بود
پاسخ: دستشون درد نکنه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com