I.Boice | Iranian Boice Community


اولا یه ببخشید به خاطر جا افتادن کنسرت های تایپی!!!!

اما این سر ویدیو ها جبران اون رو میکنه!!!به نظرم بهترین کنسرت can't stop همین کنسرته.این بارهم ویدیو های بیشتری گیر آوردم.اگرم یادتون باشه کنسرت 9 آگوست برگذار شده بود.

مثل قبل هم که توی یه فایل زیپه,

دانلود در ادامه.

 

ویدیوهایی که دانلود می کنید:

  1. can't stop
  2. Cold Love
  3. Greedy Man
  4. I'm a Loner
  5. Robot
  6. These Days
  7. Time is Over
  8. Intuition
  9. Wake up
  10. یه ویدیو نزدیک از یونگ هوا و جونگ شین و جونگ هیون

 

حجم:191.4MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت17:28---4 شهريور 1393
آخه درگیر اون انجمن و انجمن کی پاپ بودم و فرصت نمیشد دیگه بیام اینجا.
ایشالا میریم
پاسخ:*_^


مونا
ساعت12:05---2 شهريور 1393
آره خودمم
پاسخ:به,چه خبرا نیستی؟فقط یه بار اومدی گفتی انجمن باز کردی!!!!!!ایشالا قسمت بشه همه باهم بریم کنسرت cnblue


مهسا19
ساعت3:29---2 شهريور 1393
هادی بی زحمت آدرس دقیق این پستیو که موناجون میگه رو میشه به منم بدیش دان کنم؟ ممنون
پاسخ:فردا حتما میذارم تو وب....(خودم هنوز نرفتم دنبالش!!!!)


مونا
ساعت10:54---1 شهريور 1393
من توی انجمن کی پاپ تالار سی ان همه عکسا و کلیپا رو گذاشتم اگه میخواین میتونین برشون دارین
محیا جان چطوری؟؟؟؟
پاسخ:حتما این کار رو می کنم,ببخشید شما همون مونا مدیر انجمن اختصاصی هستی؟


houra
ساعت20:43---27 مرداد 1393
خيلي ممنون عالي بود

شین وو
ساعت18:46---27 مرداد 1393
اقا هادی یکی میگفت وبت هک شده درسته عایا؟؟؟ نه فکر نکنم! این تالاره گفتگو نمی دونی کجاست نمی یابمش ! عجیبه!
پاسخ:چرا فک کن!!!وب رو هک کردن یه آبم روش!!!!اما پس گرفتیم


DarYa
ساعت16:05---27 مرداد 1393
سلام سایتتون عالیه اگه امکانش هست فنکلاب ماهم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید خبر بدید.
ممنون
پاسخ:حتما...فعلا چند روزی سیستم رو هوا بود و کنترل نداشتیم سر فرصت حتما


مونا
ساعت10:27---27 مرداد 1393
نه از دو ماه پیش برنامه ریزی کرده بودم و بلیط خریده بودم.گفتم که من از ایران اومدم فقط برای دیدن شما و اینکه توی ایران کلی بویس هست.یه صندوق مخصوص اونجا گذاشته بودن تا نامه هامونو بهشون بدیم.
از بیشتر کنسرت که فیلم دارم چون خیلی به استیج نزدیک بودم فیلمای خوبی شدن.
کلی دکه هم کنار سالن بود که چیزای مربوط به سی انو میفروختن از اونا هم کلی خریدم.خلاصه جای همتون خالی بود
پاسخ:ایشالا کنسرت تهران,اگه امکانش هست,هماهنگ کنیم که ویدیوها رو بذاریم تو وب


مهسا19
ساعت2:37---27 مرداد 1393
انجمن از دیشب برام باز نمیشه؟ :| هاتوکه؟؟!!

مهسا19
ساعت2:36---27 مرداد 1393
موناجان واقعا؟ خوش به حالت... چه جوری بود جوش؟ فیلماتو به مام بده

مونا
ساعت0:45---27 مرداد 1393
من موفق شدم که توی این کنسرت باشم و به نمایندگی از همه بویس های ایران واسشون نامه نوشتم و گفتم که از ایران اومدم.از بیشتر کنسرت هم فیلم گرفتم
پاسخ:جدی میگی؟تصادفی رفتی یا ابرنامه ریزی شده؟چی نوشتی؟چیا گرفتی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:کنسرتcnblue در مالزی,کنسرت 2014 vnclue در مالزی,کنسرت can't stop در مالزی, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com