I.Boice | Iranian Boice Community


MentalShin@

우리집 셋째 막내 심바~^^ 6월15일생 남자아이예요 아빠된기분 허허허 사랑으로 이쁘게 잘키울게요 건강하게만 자라다오~

our house third youngest simba...A male,born on 15th june,golden retrivere...As a dad I feel love heoheoheo....will use love to bring you up.you just have to grow up healthy

سیمبا سومین  سگ جوان خونمون...جنس نر.متولد 15 ژوئن و طلایی رنگ دورگه...به عنوان یک پدر احساس عشق می کنم heoheoheo ...از عشق استفاده میکنم تا بزرگ بشی.تو باید سالم رشد کنی ^^

 

 

بنظرم سگش از بقیه خوشگل تره ^_^


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:13---11 شهريور 1393
نمی دونم شاید! آخه چه جوری دوری سگ به اون بامزگیو تحمل می کنه؟!
پاسخ: نمیدونم :|


مهسا19
ساعت1:57---10 شهريور 1393
دیگه از سگ که عکس نمی گیرن! من فک کنم پیش خودشه!
پاسخ: اصلا هرچی شما بفرمایید :) ولی اگه پیشش بود توی عکسی .فیلمی چیزی میدیدیمش :))))


مهسا19
ساعت2:05---9 شهريور 1393
سگ هیون که حتما پیش خودشه بچه ام دلش نازکه نمی تونه دوریشو تحمل کنه ^__^
پاسخ: فکرنکنم...تا حالا که توی عکسی ندیدم من :|


مهسا19
ساعت3:35---8 شهريور 1393
مگه سگام فقط با هم سنشون دوست میشن تو کره؟! این سه تا باهم بازی می کنن دیگه آخی چه بامزه میشه خونشون! این 4تا خودشون به اندازه کافی سر و صدا دارن دیگه شلوغیه اینارو کم دارن فقط
پاسخ: سگ یونگی که پیش خودش نیس تو بوسانه.سگ هیون رو نمیدونم!! واسه اون گفتم همبازیش میشه :)


مهسا19
ساعت3:53---7 شهريور 1393
وای خدا نگاه کن آخه چقد سگ جونگ هیون بانمکه همشون نازنا ولی اون خیلی پشمالو و سفید نازنازیه ^ـــــ^ مثه صاحبش مظلومه اینا حتما سر سگاشون کلی بحث دارن مین هیوک چرا یکی نمی خره اونکه انقد مهربونه؟!!!!!
پاسخ: اره اونم بخره سیمبا همبازی داشته باشه :)))


houraسلام عزيزم خيلي ممنون .بچم دلش مي خواد پدر بشه
ساعت23:27---5 شهريور 1393
سلام عزيزم خيلي ممنون .بچم دلش مي خواد پدر بشه
پاسخ: سلام عزیزم.بابا جونگ شینی :)))


شین وو
ساعت16:34---5 شهريور 1393
اخی الهی چه محبتی داره شین به سینبا
بزن اون کف قشنگه رو شین بابا شد:):):)
پاسخ: جیغ و هورااا :)))


فاطیما
ساعت15:36---5 شهريور 1393
سللللللللللللللللللللللللام پوران جون
اخه چه سگ خوشگلیه خیلی با مزس شبیه سگیه که همسایمون داره
ممنون عزیزم عالی بود
پاسخ: سلام عزیزم :* خواهش میکنم.مرسی که بهمون سر میزنی


مهسا19
ساعت5:09---5 شهريور 1393
اوخی ناز بشی... من اون سگه پشت کله خانومه رو می خوام ولی هیچکدوم به پای سئول جونگ هیون نمی رسن خیلی ناز نازیه 3>
مردم به بچشون اینجوری ابراز عشق نمی کنن چقد من این جونگ شین مهربونو دوس دارم
پاسخ: سیمبا خوشگل تره ^_^ منم این مهربونیشو دوس دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com