I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

امروز صبح موزیک ویدیوی جدید گروه به نام Radio منتشر شد.

آهنگش که خیلی عالیه,اما موزیک ویدیوش عالتره و فک کنم بازار تالار نقد و بررسی رو امروز حسابی داغ بکنه!!!!!!!!

زیرنویسشم که همین الآن دارم استارت میزنم و فک کنم تا شب بذارم برای دان.

دانلود در ادامه.

حجم:63.84MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت13:16---12 شهريور 1393
عزیزم ترو خدا به خوشگلیه دختره گیر ندید دیگه به آدم هایه زشتی مثل من بر میخوره دیگه ! مگه ما زشتا دل نداریم که اون یارو بود اسمش یادم نمیاد تو آهنگش میگفت خوشگلا باید برقصن....پس ما زشتا چی؟؟؟
نمی دونم صمد ممد رو دیدی یانه هادی !
به قول اونا حداقل درجه بندی میکردید !
که زشتا یکم برقصن ..متوسط ها یکم بیشتر... و خوشگل ها هم انقدر برقصن تا پاره شن! والله ! اما خوب رقصش خوب بود دیگه ! تروخدا هی این بحث خوشگلی رو نیارید وسط ...اخه چرا واسه همه خوشگلی ظاهر مهمه؟؟نه اصلا اون دختره چه هیزم تری به شما فروخته که به خاطر قیافش تحقیرش میکنید ...مهم اینه با وجودش موزیک ویدیو مهیج شد...اصلا بیخیال بابا مهم نیست!
پاسخ:والا صمد ممد که خیلی وقته ندیدم!!!!ااما به نکته ظریفی اشاره کردی!!!!!حق با توئه


سارا
ساعت13:41---10 شهريور 1393
عالي بود...ولي آي حرصم گرفت...آي حرصم گرفت...من با آقا هادي كاملا موافقم!اون دختره ي هويج به چه دردي خورد؟من اصلا دختر تو موزيك ويديوشون ميبينم ميخوام خودكشي كنم!(زياد جدي نگير!)آخه دختر قحط بود؟هاييييييش!اعصابم خورد شد!اون از كنت استاپ كه اون دختره رو آورده بودن...اينم از اين!
واي چقدر حساس شدم!ببخشيد زياد حرف زدم.اعصابمو ريخت بهم!بازم ممنون
پاسخ:به.........سلام,چه خبرا,مشکل اینترنتت حل شد؟!والا من با وجود دختر مشکلی ندارم,تو همون can't stop ,هم وجود دختره با آهنگ مرتبط بود و هم درس حسابی بود!!!!اما این یکی نه ربط داشت و نه خوشگل بود!!!!


مهسا19
ساعت1:56---10 شهريور 1393
مهسا خیلی باحالی )
ولی حساس شدی که همه می پرسن منم موافقم هم قیافه اش هم لباسش رو اعصاب بود :|
ولی به نظر من خیلی قشنگ بود! هم ردیف کنت استاپ، هرچند از لاو ایز و از لحاظ مفومی بیشتر از مانستر پایین تر! سلیقه ایه دیگه
پاسخ:*_^,آره موزیک ویدیشوم خیلی قوی بود,ایشالا وقت کنم برم از اون نقد گردن کلفتام بنویسم^_^


مهسا19
ساعت2:11---9 شهريور 1393
هادی حالا تو چرا انقد به دختره حساس شدی؟!! ^____^ خوبه دختر نیستی!!! والا.... نه ولی از ابراز همدردیت با ما ممنونم )
مهساجون کی پشت سر تو حرف زده؟ اگه واسه این چیزا نظر نمیدی خواهشا بیخیالش شو و کار خودتو بکن! مهم اینه که ما خودتو نظراتو دوس داریم و می دونیم عشق سی انی
پاسخ:جواب دختره رو تو نظر شین وو دادم!


شین وو
ساعت18:15---8 شهريور 1393
داداش تو چرا عین دخترا حساس شدی ؟؟
یا شاید من غیرعادیم که با وجود یه دختر در موزیک ویدوشون دیگه جلز ولز نمی کنم!!!
خدایا من سالم بودم اینا منو خل کردن ! تو شاهد باش!
یه چیز بگم معنیه شعره یه خورده رو مخم بود نمی تونستم بدرکم کلا نمی فهمم چیگفت فقط فهمیدم می گفت رادیو رو بلند کن یه چیزی تو این مایه ها اما آهنگش فاز داشت ! معنی نامفهوم بود خخ!
اما چیزی که درموزیک ویدیو بیشتر به چشم می خورد شلواره هیون بود ! شبیه یکی از پیژامه هایه بابام بود! بدبخت می دونست اینجا تو ایران از این شلوارا به عنون چی استفاده می کنن دارش هم میزدن عمرا نمی پوشیدش ! هی هی اما شاید احتمالا با پاره کردن سیم هایه گیتارش تهدیدش کردن و مجبور شده بپوشه آخه گفتن نداره که همه می دونن جونه هیون رو بگیر گیتارش رو ازش نگیر ! به هر حال اقا موزیک ویدیو خوبی بود ! اما به کنت استاپ نمی رسید !! اینو نمی گفتم می ترکیدم ! خوب من برم که سر درد دادم ببخشید آخه این حرفا مونده بود داشت قلنبه میشد باید می گفتم فعلا باااااااااااااااااااای
پاسخ:من حساس نشدم!!!!!میگم اصلا نقش اون دختره اون وسط چیه؟!اصلا اون بکنار,چرا نرفتن یه خوشگلش رو کرایه بکنن؟!!!!!بعد نقش مفیدش اون وسط چی بود؟!وگرنه من حساسیت نشون نمیدم,برام نقطه تاریک این موزیک ویدیوئه این دختره!!!!عاشق حرفای تو هستم*_^!!!شلوار هیونم که..................!!!!


شین وو
ساعت11:20---8 شهريور 1393
ببخشید دوباره اومدم ها اما چیزه این دختر اروپایی همون تو معنی گفت امشب می خوام برقصونمت " همونه دیگه بلخره باید یه دختر باشه که برقصوندش واگرنه میخواد هیون رو برقصونه ؟؟ نه شما بگید ؟؟ وجود یه دختر لازم بود بابا....! تازه یه جورایی اکشنش کرده بود این دختره مخصوصا موهاش که تو هوا پخش بود......!
جلل خالق من چرا انقدر عین پسرا شدم ؟؟!!!! چه یهویی طرفداره دختره شدم ....!
برم فکر کنم ببینم چه بلایی سرم اومده اما وجود دختره همچین هم اضافی نبود بابا یه جور جلوه هایه ویژه بود خخخ! نه به قول یکی از پسرا جلوه هایه چشم نواز خخخ!
پاسخ:قدمت رو چشم!!!.....پس بریم یقه یونگ رو بگریم با این ترانه گفتنش!!!!رادیو چه ربطی به رقص داره که پای یه دختر گوشت کوب به قضیه وا شده؟!


شین وو
ساعت11:16---8 شهريور 1393
آقا هادی کلا حق باشماست اما چون یکم شایعات واسه من درست شده همون خوبیت نداره زیاد اینجا بگردم والله! و اگرنه دوست دارم واسه تک تک پست هاتون نظر بزارم چون من واقعا از نظر گذاشتن خوشم میاد هی هی !
اما یه عده شوخی هایه منو نمی درکن کلا فکر می کنن آنتی فن هستم در لباس فن! چی گفتم واقعا خخخخ! به هر حال چشم از این به بعد میام ابراز وجود میکنم خخخخ! ممنونم از وبتون
پاسخ:شایعه؟!از طرف کی؟!همین یه موررد رو نداشتیم که حالا داریم......!!!!هر کسیم به تو بگه آنتی فن به خودم بگو از پشت همین اینترنت اشکش رو در میارم*_^


مهسا19
ساعت3:47---8 شهريور 1393
واقعا نمی دونم چی بگم! فوق العاده بود... اصلا در توصیفش هیچی نمی تونم بگم!!! خیلی خیلی دوسش داشتم. هم آهنگو هم ام وی (به جز دختره که کلا زاید بود :| ) خیلی متفاوت و زیبا به قول دوستم بهترین هدیه روز دخترو به ما دادن دل پسرام بسوزه
پاسخ:آهنگش که عالی بود,سبک MV اش هم کلا جدید بود,البته منظورم بیشتر فیلمبرداریشه!!!!اما اون دختره کلا نقطه تاریکه قضیه اس که چیکاره بود؟!


houra
ساعت22:01---7 شهريور 1393
هنوز نديدم ولي دان كردم خيلي ممنون
پاسخ:^^,من یه تشکر ویژه باید از تو بکنم به خاطر اینکه هیچ هیچ پستی رو جا نمیندازی و میای حتی از یه چیز قدیمی و یا تکراری هم تشکر میکنی......ممنونم^_^


من
ساعت12:36---7 شهريور 1393
کارشون عالی مث همیشه!اما من نمیدونم چرا همیشه یه دختر اروپایی باید تو ام ویشون باشه!!!
پاسخ:واقعا...........اصلا تو معنی آهنگم به چیزی که مربوط به اون دختره بشه اشاره نکردن!!!


hanieh
ساعت12:26---7 شهريور 1393
عالی بود محشر بود اصلآ هرچی بگم کم گفتم

شین وو
ساعت11:31---7 شهريور 1393
اوه پسر عالی بود !
لایک داشت کارشون !نه ترکوندن خدایی این از اون موزیک ویدیوهاشونه که میشه به پسر هایه فامیل نشون داد و با افتخار گفت من طرفداره این گروهم اونا هم کف کنن خخخخ!
دمت گرم داداش !
پاسخ:خواهش,کم پیدایی؟! نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار؟ انجمن رو دیدی دیگه وب کمتر میایاااااا!!!!!آره قابل نشون دادنه برای جذب بویس پسر*_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:موزیک ویدیوی جدید cnblue,موزیک ویدیوی radio از cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com