I.Boice | Iranian Boice Community


ببخشید به خاطر این که دیر شد,
مثل اینکه این چالش تو ایران هم داره غوغا میکنه و خیلیا رو به چالش کشونده!!!!

8روز پیش هم یونگ هوا,به دعوت یانگ دنگ گون ,ترجیح داد آب یخ رو خودش بریزه تا اینکه 100دلار پرداخت بکنه!!!!

جونگ هیون هم تصمیم گرفت با جونگ هیون شاینی اینکار رو بکنه که به دعوت یکی از اعضای کادر fnc اینکار رو انجام میده.(جونگ هیون شاینی هم به دعوت هیو یون از SNSD)

هم خیلی خنده داره هم خیلی نمادین.

لینک دانلود چالش یونگ هوا:

 

 

لینک دانلود چالش جونگ هیون:

 


نظرات شما عزیزان:

arad
ساعت11:44---10 شهريور 1393
وای من این کارو کردم خیلی بد بود تا نیم ساعت فقط میلرزیدم الان میفهمم بیچاره ها چه حسی داشتن اون موقع
پاسخ:از کیا دعوت کردی؟!


مهسا19
ساعت2:13---9 شهريور 1393
چرا دیگه تقریبا تقلبه! *___^
بچه ها دعوا نکنید تو این هوای گرم 1ساعت برید بیرون خرید اگه همون وسط سه تا سطل یخ رو خودتون خالی نکردین من پولشو بهتون میدم
پاسخ:like


شین وو
ساعت11:27---8 شهريور 1393
اینم ورژن یونگه دیوانه ...!
یونگ دیونه بشه اینجوری میشه دقت کنید.!
خدایا انقدر خسیس بازی اصلا خوب نیست ها بابا پول میدادی جونت راحت میشد خخخخ!
اما شاعر میگه " بیا دیوانه شو ..دیوانگی هم عالمی دارد ...! به هرحال این پست شما رو بنده جریمه میکنم به علت غیر اخلاقی بودن واسه کودکان زیر پنج سال که میرن پارچ آب خالی میکنن رو سرشون ...سرجمع بد آموزی داره نکنید این کارو ....
بعله باشما هستم بیننده عزیز...! نکنید این کارو ....!
و سخن آخر "توصیه هایه ایمنی رو جدا جدی بگیرید !!!!
خوب بزار ببینم حرفی نمونn ....آهان چرا یه حرفی موند ...داداش تو هم یه همچین عمل قهرمانانه ای انجام بده بزار تو انجمن من خودم شخصا میام لایک میکنم این حرکتت رو خخخخخخخخخخ! به هرحال توهم واسه خودت کسی هستی خخخ!
پاسخ:یعنی من یه روز نظرای تو رو نخونم دیوونه میشم*_^!!!!!ببین,اگه راس میی خودت اول انحام بده,بعد من رو دعوت بکن!!!!!


مهسا19
ساعت3:49---8 شهريور 1393
دقیقا هادی درمورد یونگ می خواستم همینو بگم گفتم باز دعوام می کنن.... درواقع یونگ یه جورایی تقلب کرد
پاسخ:والا تقلب که نمیشه گفت.............ما بهش بگیم حرفه ای بازی*_^ حالا هر چی که هست!!!!


houra
ساعت22:00---7 شهريور 1393
به نقطه انجماد رسيد يخ زد
يه سطلو اينهمه يخ
اونم وسط بارون
يونگ نابود شدخيلي ممنون
پاسخ:اما یونگ حرفه ای تر از جونگ هیون عمل کرد,اول خودش رو یکه خیس کرد,بعد آب یخ اصلی رو ریخت!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:چالش یونگ هوا,چالش جونگ هیون,چالش cnbue,چالش آب یخ یونگ هوا و جونگ هیون, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com