I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت به خیر...

دیگه نهایت سرعت عملم توی ترجمه و زیرنویس رو نشون دادم!!!!

معنیه این آهنگ خیلی جالبه و بحث یرانگیز که نسبت به یه رادبو چه دید و احساسی به خرج دادن!!!!

لینک های دانلود:


نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت13:33---11 شهريور 1393
من شرایطم طوریه که نمیتونم زیاد با کامپیوتر موزیک ویدیو نگاه کنم! اکثرا با گوشیم نگاه میکنم و زیرنویسا رو توی گوشیم باز نمیکنه!
پاسخ:خب........اگه گوشیت اندرویدی بشاه که مشکلی نداره,ویدیو رو اجرا کن,منو رو بزن,گزینه زیرنویس داره,بزنی هر چی زیرنویس تو گوشیت باشه رو میاره,بعد فایل مورد نظرت رو که دانلود کردی انتخاب میکنی,برات زیرنویس باز میشه........اگرم که گوشیت معمولیه چشم حتما معنیش رو اینجا میذارم*_^


پریسا
ساعت14:52---8 شهريور 1393
تا یه جایی از راهنماییتون استفاده کردم ولی نتونستم تا آخرش برم!

پاسخ:خب تا کجا پیش رفتید؟کجا به مشکل برمی خورید؟!


houra
ساعت21:43---7 شهريور 1393
واقعا سرعت العمل بالايي داريد خيلي ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


پریسا
ساعت15:57---7 شهريور 1393
مرسی!
ولی واسه من باز نمیکنه! :-(
میشه متن فارسی شو جدا توی پست بزارین؟؟
ممنون!!!
پاسخ:یعنی اون راهنمای من هم جواب نداد؟! چرا باز نمیشه؟


من
ساعت12:39---7 شهريور 1393
ممنونم هادی جان دست درد نکنه عالی بود!
پاسخ:خواهش میکنم,قابلی نداشت......از همون اولشم کنجکاوم بدونم شما کی هستید؟!اگه از دوستان انجمن یا کسی که من میشناسم هستی,اسمت رو بگو,اگرم نه که هر جور راحتی.....مهم اینکه بویسی و اینجا مورد پسندته!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 7 شهريور 1393برچسب:زیرنویس فارسی موزیک ویدیوی جدید cnblue,زیرنویس فارسی radio از cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com