I.Boice | Iranian Boice Community


لینک دانلود:

دانلود آهنگ های آلبوم Thank U

توضیح:به دلیل اینکه تمام آهنگ های این آلبوم در آلبوم Thank U هم موجوده,آلبوم thank u رو که شامل این مینی آلبوم و مینی آلبوم voice میباشد رو دانلود بکنید!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:16---9 شهريور 1393
چه ربطی به انگلیسی بودنش داره؟! خوبه که!!!!!
اون منتقدا الان باید سرشونو بکوبن به دیوار که سی ان انقد پیشرفت کرده ^___^ تازه از همون اولشم پیشرفته بود!
منم چندتارو واقعا دوس دارم و همیشه گوش میدم! (حالا اسم نوشتنم ندارم )
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت3:54---8 شهريور 1393
چرا واقعا؟ چندتا از آهنگاش که عالین! اون دو سه تام متوسطن! به نظر من که انقدرام ضعیف نیست! من دوسشون دارم 3> مرسی...
پاسخ:والا نمیدونم چه دردیه که تو جون منتقدای دنیا افتاده,تا یه کار جدید میبینن,میگن ضعیفه!!!!!مهمترین گیریم که دادن به انگلیسی بودنه آلبومه!!!وگرنه من خودم آهنگ just please رو خیلی دوس دارم!!!


hanieh
ساعت0:27---8 شهريور 1393
ممنون
پاسخ:^_^


houraخيلي ممنون
ساعت21:42---7 شهريور 1393
خيلي ممنون
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 7 شهريور 1393برچسب:اولین آلبوم cnblue,آلبوم now or never از cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com