I.Boice | Iranian Boice Community


یه اجرای کوچیک دو نفره از جونگ هیون و یونگ هوا در سال 2011,

یه اجرا که توی برنامه Icon beautiful concert میشه که توی تاریخ 15 ژانویه 2011 برگذار شده و دو آهنگ Love Light و Geek in the pink رو اجرا می کنن.

آهنگ دوم برای jason mraz هست که تقریبا جزو آهنگ های هیپ-هاپ معروف دنیا حساب میشه.خیلی اجرای قشنگیه و خیلی درخواست داده بودید,اما من الآن تونستم بذارم!

 

 

حجم:182.7MB با کیفیت 720p

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت20:18---30 آبان 1393
واقعا قشنگ بود دستتون درد نكنه
پاسخ:خواهش میکنم


عسل
ساعت15:38---20 آبان 1393
سلام
خسته نباشید
ببخشید من خیلی وقته دنبال این اجرا بودم که اینجا پیداش کردم اما انگار از آپلودبوی حذف شده
میشه دوباره آپلودش کنید؟؟ ممنون

پاسخ:سلام, سلامت باشی........چشم......ولی از این به بعد از قسمت اعلام خرابی لینک ها اعلام کنید که منم بتونم وقت دقیق بهتون بگم!!! ایشالا اواسط هفته بعد درستش میکنم ^_^


تینا
ساعت20:46---9 شهريور 1393
بله
پاسخ:به,سنده همشهری چخدون!!!!تبریزین هانسه طرفینده سن؟


مهسا19
ساعت2:18---9 شهريور 1393
وای هادی چرا جدیدا هر فکری من می کنم تو می گی؟ دقیقا خیلی بهتر از مراز خوند! اصلا هر کاریو یونگ و هیون کاور می کنن بهتر از اورجینالش درمیاد! فوق العاده ان این دوتا
پاسخ:^_^


تینا
ساعت21:31---8 شهريور 1393
وااااااااای یعنی عالیه
هر دوشونو عشقه مخصوصا لی جونگ هیون
خیلی خیلی خیلی ممممممنون
کارتون حرف نداره
پاسخ:شما همون تینای انجمن هستی؟تبریز؟


پوران
ساعت1:47---8 شهريور 1393
عاشششششششششششششششششق این ویدئوم من
پاسخ:^_^


hanieh
ساعت0:30---8 شهريور 1393
من عاشق اجرای اهنگGeek in the pink یونگهوام خیلی قشنگ می خونه

فوق العاده بود ممنون
پاسخ:آره,انصافا از خود جیسون مراز قشنگ تر خوندن....حالا وایسا شاید اجرای خودشم گذاشتم تا تفاوت رو احساس بکنید!!!!


houra سلام خسته نباشيد خيلي ممنون الان دان ميكنم:)
ساعت21:32---7 شهريور 1393
سلام خسته نباشيد خيلي ممنون الان دان ميكنم
پاسخ:سلامت باشی,خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 29 آبان 1393برچسب:کلیپ های CNBlue,آهنگ Geek in the pink,دانلد کلیپ , ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com