I.Boice | Iranian Boice Community


همونقد که خود موزیک ویدیو جذاب و جالب بود,پشت صحنه شم هست!!!

فقط میتونم بگم,چه مقاومتی دارن  میکنن در برابر اون شدت باد!!!!!!!!

(زیر نویس انگلیسی هم داره)

حجم:35MB

 لینک دانلود:

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت13:35---10 شهريور 1393
وقت نشده بود دان کنم الان کردم خخخ!
یعنی چی بگم دیگه این تناقض در رفتارشون اشک منو در آورد...... واسه عکس چنان جدی میشن که آدم میترسه ازشون بعد از عکس نیششون تا بنا گوششون باز میشه ا نچ نچ چقدر اینا زجر میکشن از بیماریشون خخخ!اما واقعا کارشون خیلی سخته هااااموقع عکس گرفتن من همیشه ناخودآگاه نیشم باز میشه خیلی سخته ادم خودش رو نگه داره
دمت گرم چسبید از این پشت صحنه ها بیشتر بزارید تا خود واقعیشون رو ببینیم خخ
پاسخ:والا من هر چی به تورم بخوره براتون میذارم!خواهش میکنم^_^


houra
ساعت23:14---8 شهريور 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد.اين نظرا بيشتر براي تشكره بابت زحمتاتون اگر ازشون خسته شديد احتياج نيست تاييدشون كنيد
بازم بابت زحمتاتون ممنون
پاسخ:خواهش میکنم انجام وظیه اس.............پاسخ ناچیزی در قبال ارزشی که برای ما قائلید^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 8 شهريور 1393برچسب:cnblue,پشت صحنه موزیک ویدیوی go your way, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com