I.Boice | Iranian Boice Community


خبر فتوبوک CNBLUE DAILY VIEW رو یادتونه؟!

این فتوبوک 29 آگوست منتشر شد,مطمئنا خیلی از عکس هاشو این چند روزه توی صفحه های اجتماعی مختلف دیدن!! ولی همون طور که میدونید هنوز خبری از اسکن های باکیفیت نیس!!

ولی علی تاحساب این عکس ها رو داشته باشید تا اسکن های بهتر رو بعدا به پست اضافه کنم :)

 

اینم از اسکن کامل این فتوبوک :)

شاید جالب باشه بدونید قیمت این فتوبوک به پول خودمون میشه 65هزار تومن!

حجم دانلود: 14 MB


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:20---18 شهريور 1393
ممنون عزیزم
پاسخ: خواهش میکنم :*


sahar
ساعت18:34---17 شهريور 1393
عالی بود واقعا ممنونم پوران جون اولین باره که نظر میدم البته همیشه سایتتونو دنبال میکنم همیشه سایتتون عالیه از این به بعد همیشه نظر میدم
پاسخ: مرسی عزیزم!!! نظزها ادمو وسوسه میکنه تند تند خبرهای جدید رو بزاره ^_*


arad
ساعت15:24---17 شهريور 1393
این عکس ها رو که دیدم احساس کردم نمیشناسمشون در واقع هیچ کدوم از ما اون هارو نمیشناسیم فقط باتوجه به رفتار هایی که تو برنامه ها دارن راجع بهشون یه سری احتمال میدیم من واقعادوس دارم بدونم که هرکدوم چه جور شخصیت هایی دارن
پاسخ: اره خب شناخت ما نسبیه! هممون خیلی دوست دارم خیلی بیشتر از اینها راجع بهشون بدونیم


houra
ساعت21:58---15 شهريور 1393
خيلي ممنون
پاسخ: خواهش میکنم دوست گلم


houra
ساعت22:58---12 شهريور 1393
خيلي ممنون گلم الان دان ميكنم
پاسخ: خواهش عزیز


شین وو
ساعت17:15---12 شهريور 1393
واااااااااااااای عالی بود!
آدم با این عکس ها احساسه خودمونی تری باهاشون می کنه !
یعنی میدونی احساس نمی کنه که بابا اینا چهارتا هنرمنده مشهورن که ماها انگشت کوچیکشونم نیستم !
میدونی من سی ان بلو معمولی رو دوست دارم ! یعنی زندگیه عادیشون رو ترجیه میدم! این عکس ها عالی بوددددددددد!
پاسخ: دقیقاااا...منم وقتی رو صحنه یا توی فیلم نیستن رو بیشتر دوست دارم :*


سولان
ساعت12:48---12 شهريور 1393
قشنگ بودن
پاسخ: ^_*


مهسا19
ساعت2:05---12 شهريور 1393
آره آدم اینجا اونجا زیاد می بینه! امیدوارم زودتر اسکن با کیفیتش بیاد...
ممنون
پاسخ: امیدوارم :*


vm
ساعت15:51---11 شهريور 1393
خیلیییییییییییی عالی بود.یکی از بهترین سری عکسایی بود که تا حالا ازشون دیده بودم.حتی با اینکه کیفیتش خوب نبود.
منتظر کیفیت بالاترش هستم.
خیلی ممنون.خسته نباشید
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم.حتما کیفیت بهترش بیاد میزارم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 17 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com