I.Boice | Iranian Boice Community


عکس دیروز (2014.09.03) یونگ هوا سر صحنه فیلم برداری سریال سه تفنگدار توی تایم استراحت!

دوتا نکته راجع سریال رو فراموش کردم بهتون بگم...

یکی اینکه کارگردان صحنه های اکشن سریال, خیلی از یونگ هوا بابت صحنه اسب سواری (صحنه پایانی قسمت دوم سریال) تشکر کرده و گفته بوده: صحنه ها اکشن باکیفیت بالا فقط با بازی پرشور یونگ هوا امکان پذیر بوده.همچنین Lee Youngok گفته: "یونگ هوا در هماهنگی بدنش بسیار خوبه و همچنین واقعا پرشوره!! اون بیشتر صحنه های اسب سواری رو بدون برداشت دوم انجام میده. صحنه تعقیب اسب توی قسمت 2 به لطف بازیگری قدرتمند یونگ هوا ساخته شده بود."

و اینکه یونگ هوا توی چین محبوبیت قابل توجهی رو به خودش اختصاش داده....به نظر می رسد سریال سه تفنگدار داره,شماره یک پرتال جستجو توی چین میشه. و اخبار سریال از طریق  SNS (حسای های کاربری مثل فی.س بو.ک یا تو.یی.تر) داره به این روند کمک میکنه.نه تنها اخبار حتی سایت های ویدئویی چینی مثل Tudou و Youku این درام تاریخی رو آنلاین ارائه میدن، که به معرفی این درام به طرفداران خارجی کمک میکنه و با اینکه فقط دو قسمت از سریال پخش شده ,تاالان الهام بخش بیش از 100 مقاله در چین بوده. به نظر می رسد توی هنگ کنگ یکی از گروه های بیشمار از بینندگان این نسخه کره ای از رمان محبوب فرانسوی،"سه تفنگدار" رو افراد بالای 60 سال سن تشکیل میدن :)



نظرات شما عزیزان:

لی شین
ساعت21:08---16 شهريور 1393
میومد ایران دیگه ما از خوشی غش
پاسخ: وای تصورشم هیجان انگیزه


لی شین
ساعت16:53---16 شهريور 1393
منظورم این بود حق یونگو خوردن باید میدادن جای جومونگ هم بازی میکرد
پاسخ: خخخخ اگه نقش جومونگ رو بازی میکرد چه میشد!!! عین اون میومد ایران :|


houra
ساعت22:34---15 شهريور 1393
نوش جونش ولي من كشته مرده تيپ و دمپايياش شدم
ممنون
پاسخ: مخصوصا عکس دومیه :)))


نازنین
ساعت0:06---14 شهريور 1393
سلام...ببخشیدا...شما میدونید اسم واقعی دختر نقش مقابل شین تو فیلم وسوسه چیه؟؟؟
پاسخ: سلام. Kim So young


من
ساعت13:27---13 شهريور 1393
باریکلا به پسر هنرمندمون...ممنونم پوران چان
پاسخ: خواهش عزیز


لی شین
ساعت12:15---13 شهريور 1393
کلا توخونه یونگهواست جومونگ بازی حقشو خوردن باید نقش جومونگ هم به یونگ میدادن
پاسخ: قسمت اول نظرت رو نفهمیدم :(


شین وو
ساعت11:42---13 شهريور 1393
اصولا داره چیکار میکنه ؟؟؟؟
داره دیالوگ میخونه ؟؟......داد میزنه؟؟ یاگوشی دستشه داد میزنه؟؟؟؟
یا دیالوگ میخونه داد میزنه ؟؟؟
اگه گوشی دستشه داد میزنه..موضوع اینه رو سر کی داد میزنه .....؟
یا کلا خطایه دیده و داد نمیزنه ؟ یا کلا من توهم زدم وب رو اشتباه اومدم!
منو این همه سوآل محاله محاله !
پاسخ: خخخخ فکر کنم اون چاپستیکه دستش!! داره غذا میخوره


arad
ساعت11:41---13 شهريور 1393
یکی میشه به من بگه یونگ هوا الان دقیقا چی کار میکنه؟اگه داره کتاب میخونه خو دهنش چرا این جوریه؟یهنی من دارم اشتباه میبینم؟عجب لباسای عجیب قریبی دارن ها نه؟من اون مل موی یونگ روکه موهاش توی صورتش بود رو بیشتر ترجیح میدادم ولی خدایی توی این فیلم بد جور گل کاشته من که خییییییییلی منتظر قسمت های بعدیم
پاسخ: فکرکنم داره غذا میخوره.منم اون مدل موشو بیشتر دوست دارم :)


rose
ساعت1:05---13 شهريور 1393
Mersi puran jon delam barat tang shodeh bode
پاسخ: مرسی عزیزم :* خیلی وقته بهمون سر نزده بودی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com