I.Boice | Iranian Boice Community


جونگ شین قراره به مراسم تشیع جنازه ایون بی (EunB) بره!

ایون بی 22ساله عضو گروه پنج نفره ی Ladies' Code صبح روز چهارشنبه 2014.09.03 براثر تصادف فوت شده...دو نفر دیگه از اعضای این گروه توی شرایط بحرانی اند ولی لیدر و منیجر گروه صدمه خاصی ندیدن!! جونگ شین هم برای ابراز همدردی فردا توی مراسم شرکت میکنه!!


نظرات شما عزیزان:

arad
ساعت19:22---19 شهريور 1393
من یه جاخوندم این دوتا خیلیییییییی باهم صمیمی بودن توی آخرین مطلبی هم که که ازش پرسیدن که گفتن اگه اعضای گروه ناراحت باشن پیش کدوم میری اونم گفته ایون بی چون خیلی دوسش داره و نمیتونه ناراحتیش روببینهآدم نمیدونه خوش حال باشه که الان باهمن یا ناراحت فک کن اگه به هوش میومد میفهمید ایون بی فوت کرده چه حالی میشد خداجفتشون رو رحمت کنه
پاسخ: چی بگم :|


houra
ساعت22:32---15 شهريور 1393
اخي خدا رحمتش كنه چه شك بزرگي براي گروهش و طرفداراشه. ايشالا كه از اين اتفاقا ديگه براي هيچ گروهي پيش نياد
ممنون
پاسخ: ایشالا :(


آرزو
ساعت16:02---14 شهريور 1393
آخی منم خیلی ناراحت شدم
راستی شین چرا رفته نکنه خدایی نکرده این دختره رو دوست داشته؟؟
پاسخ: شما فقط فاتحه کسایی میرید که دوسشون دارین؟ :))) واسه احترام و همدردی رفته خیلی از بازیگرا و خواننده ها رفته بودن!


star
ساعت0:16---14 شهريور 1393
الهی ...ای بابا دلم خیلی سوخت براش بیچاره سنیم نداشت...بیچاره طرفدارای گروه
پاسخ :|


شین وو
ساعت14:29---13 شهريور 1393
خدا رحمتش کنه !
چه فاجعه بزرگیه نه؟؟ کاش هیچ آیدلی اینجوری نشه ! واسه همه خیلی سخته !
آدم اصلا نگران میشه واسه بقیه!
پاسخ: اره هم سخته و هم نگران کننده :(


من
ساعت13:25---13 شهريور 1393
من وقتی این خبرو شنیدم حالم خیلی گرفته شد!

پاسخ: منم همین طور :(


پریسا
ساعت12:58---13 شهريور 1393
اخی... طفلکی!
خیلی ناراحت شدم
ایشاللا بقیه شون خوب بشن
پاسخ: ایشالا :|


لی شین
ساعت12:13---13 شهريور 1393
اخی چقد جوون بوده شین هم بره هم دردی
پاسخ:خیلی دلم سوخت براش :|


arad
ساعت11:49---13 شهريور 1393
خدا رحمتش کنه ایشاا... خیلی جوون بود طفلکی من که شنیدم یکی از اعضای گروهش بعد از 9 ساعت عمل جراحی دووم آورده و الانم به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده ولی خدا باید به همشون صبر بده جوون از دست دادن خیلی سختههمه براشون پیام تسلیت فرستادن طفلی اعضای گروه ببین چه ضربه ی روحی خوردن
پاسخ: خیلی بد میشه اینطوری!!!! حیلی سخته!


vm
ساعت11:03---13 شهريور 1393
دلم سوخت براش.خیلی جوون بوده.امیدوارم بچه ها مراقب خودشون باشن.دائم باید برن این ور و اون ور!
این حادثه برای این گروه ما رو هم نگران تر کرده. جون خودشون از هر کاری مهم تره.
پاسخ: تصورش وحشتناکه برام!!!!


مهسا19
ساعت6:00---13 شهريور 1393
آخی چقد بد
امیدوارم برا هیچکس و هیچکدوم از آیدلا پیش نیاد!!!!
پاسخ: ایشالا!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com