I.Boice | Iranian Boice Community


2014.09.05 The Three Musketeers Update

Episode 4 will air on Sunday, 9.20pm KST

قسمت 4ام یکشنبه ساعت 9.20 دقیقه شب پخش میشه!

 


نظرات شما عزیزان:

ati
ساعت12:42---8 مهر 1393
وااااااااای !!! من از این سریالش خبر نداشتم!جدیده؟میشه یکم اطلاعات بدی؟
پاسخ: یونگ هوا نقش اصلی سریاله و اسمش پارک دال هیانگه! داستان توی زمان قدیم روایت میشه! دال هیانگ فعلا یکی از افراد ولیعهده که همراه دوتا از محافظ های ولیعهد و خود شاهزاده ...اتفاقات زیادی براشون میوفته! واقعا نمیدونم چطور توضیح بدم خخخ ببخشید ولی در کل میتونم بگم سرت کلاه رفته که تا حالا ندیدی :)


لی شین
ساعت0:23---16 شهريور 1393
خیلی خوب بود فایتینگ
پاسخ: ^_*


houra
ساعت21:56---15 شهريور 1393
سلام عزيزم خوبي؟شرمنده يه مدت نبودم نظر بدم اخه نتم قطع يود
ولي قسمت بعد اساسي ديدن داره
ممنون
پاسخ: سلام. دشمنت شرمنده عزیزم :***


arad
ساعت11:59---15 شهريور 1393
من که به شدت منتظر قسمت بعدیم ولی امیدوارم این دختره خودشو آویزون یونگ نکنه
پاسخ: منم به شدت منتظر فردا شبم :)


vm
ساعت11:51---15 شهريور 1393
خخخخخخخخخخ.دیالوگ یونگ تو این صحنه خیلی باحال بود.
میشه لطفا اول لباس مناسب بپوشید؟خخخخخخخخ:)
پاسخ: دال هیانگ با حیاست خخخخ :))))


vm
ساعت10:03---15 شهريور 1393

واااااااااااااااای!من چطو صبر کنم؟

پاسخ: کاش همه ی قسمت هاش باهم میومد یجا میدیدم تموم میشد !!!



رز
ساعت9:15---15 شهريور 1393
خسته نباشید پوران جونی
خیلی ممنون پست های خیلی خوبی گذاشته بودی ببخشید واسه همشون نظر ندادم مسافرت به توفیق اجباری رفته بودم حالام که برگشتم کلی عقب افتادم ممنونفایتینگ
پاسخ: مرسی عزیزم ممنون.خواهش میکنم این چه حرفیه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 15 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com