I.Boice | Iranian Boice Community


추석 보내는 달향

Dalhyang’s spending Chuseok



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت23:00---18 شهريور 1393
يعني من موندم اين پدر مادر با اين قيافه و اين قد يه همچين پسري؟؟؟؟؟ جلل خالق حكمت خدارو ببين يعني ادم شانسم داره از اين شانسا
خيلي ممنون
پاسخ: خخخخ دال هیانگ بااین بابا و مامان شده جوجه اردک زیبا :))))


شین وو
ساعت17:14---17 شهريور 1393
از پدر و مادر به این کوچولویی پسر به این قد بلندی خخخخ محاله محاله......
پاسخ: دقیقاااااا :))))


arad
ساعت15:17---17 شهريور 1393
اصن از مامان باباش خوشم نمیاد یک کوچولو لوسن آخ چی میشد کل این فیلم یک جا پخش میشد این فیلم تا تموم بشه من دق میکنم کهبازم دستت درد نکنه عالی بووووود
پاسخ: خیلی شیرین و خنگن!!!! واقعا کاش همشو میشد باهم ببینیم :( خواهش میکنم عزیزم


vm
ساعت14:24---17 شهريور 1393
چقد پدر مادر این دال هیانگ با نمکن! هر دوشون رو دوست دارم
پاسخ: خیلی خنده داره سکانس هاشون!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com