I.Boice | Iranian Boice Community


 

!!delicious

خوشمزه اس!!



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:05---20 شهريور 1393
به نکته ی خوبی اشاره کردی
پاسخ ^_* حقیقته!


مهسا19
ساعت1:56---19 شهريور 1393
من قبول دارم می گم ولی زیاد نمی خوره (که همیشه بخوره)
خب پوسانیا غذاهای دریایی بیشتر دارن که اتفاقا خوشمزه هم به نظر میان! فک کنم سلیقه غذاییشون به ما گیلانیا (و البته مازندرانیا) و جنوبیا نزدیکتر باشه!!! این غذارم یکم شک داشتم که سحرجان گفت همونه که فک می کردم یکی از خوشمزه ترین غذاهاشونه! تو همون قسمت که سوهیون یونگو آرایش کردم با هم خوردن
وا بچه کجا دهنشو موقع خوردن باز کرده؟! هنوز که غذارو نذاشته تو دهنش؟؟؟!!!!!
پاسخ: هم قیافه اش خوبه و هم خوشمزه اس چون هیون میخوره!


houra
ساعت22:44---18 شهريور 1393
يعني به اين ميگن صفا سيتي ها اون از لب دريا اينم يهغذاي تپل و خوشمزه ديگه هيچي از خدا نمي خواد
خيلي ممنون
پاسخ:خواهش عزیز ^_*


sahar
ساعت15:24---18 شهريور 1393
غذایی که جونگ هیون عزیز داره میل میکنه یه نوع بولگوگیه (خوراک گوشت وسبزیجات) که خیلیم خوشمزست تو برگ کاهو پیچیده میشه
پاسخ: مرسی ^__^


شین وو
ساعت12:36---18 شهريور 1393
آیییییی! توش کرم هم داره؟؟؟
فقط از ترکیبه رنگه قرمزش خوشم میاد اشتها برانگیزه اما تا ندونم توش چیه نمی تونم بخورم! هیوننننننن فقط بخور هاااااااا باشه پسرم؟؟؟
اخرش هیون با یه اشپز ازدواج میکنه هیون اصلا تحمله گشنگی نداره خخخخ!
پاسخ: کرم!!! بعید میدونم!! اره بنظر منم اشتها برانگیزه!


vm
ساعت12:16---18 شهريور 1393
خوشمزه ست هیون؟امیدوارم اون چیزی که ظاهرا به نظرم اومد تو این غذاهه ریختن اون چیزی نباشه که من فکر میکنم :|
نمیدونم بوسانیا این طورین یا همه ی کره ای ها! ولی تو اون قسمت WGM هم که یونگ با سوهیون رفته بود بوسان اصلا غذاهاشون جالب نبود.باور کنید از روقیافه غذاهاشون نمیگم.قشنگ میگفتن چی توشونه
پاسخ: لابد خوشمزه اس که داره با اشتها میخوره دیگه :)


arad
ساعت10:58---18 شهريور 1393
اااااااااااااااااااااااه دلم بهم خورد حالاباید حتما توی این حالت که دهنش بازه غذا بخوره خوب دهنتو ببند الان بالا میارم
پاسخ :|


مهسا19
ساعت2:26---18 شهريور 1393
اممممم منم می خوام.... ^ــــ^ این جونگ هیونم فقط عکس غذا می ذاره دل آدمو آب می کنه
پاسخ: میگم شکموه قبول نداری دیگه :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com