I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

ویدیو فن میتینگی که حدود دو ماه پیش در ژاپن برگذار شده بود,منتشر شد.

البته پارت اولش و بدون زیرنویس که همراه سینگل Go Your Way منتشر شده و پارت دومش هم قراره همراه آلبوم Wave منتشر بشه.

 در این پارت سه آهنگ و حدود یه ربع گفت و گو هست که در طول اون گفت و گو اتفاقاتی میافته که بدون زیرنویس هم قشنگه و جالبه!!!

حجم:154MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:44---22 شهريور 1393
از الان خسته نباشی...
هادی تو فروم برات نوشتم زود جواب بده بی زحمت میلتم چک کن!
پاسخ:چشم


مهسا19
ساعت2:33---21 شهريور 1393
من صبر نکردم دان کردم داشتمش! تازه با ساب انگلیسی :| بازم ممنون
اگه می خوای لینک زیرنویس دارشو بهت بدم!
پاسخ:مرسی خودم دان کردم,ایشالا بعد never stop میخوام برم سراغ این


پوران
ساعت2:15---21 شهريور 1393
تیکه کات شده یونگ هوا رو دیده بودم ...دوست داشتم کاملشو ببینم مرسی چقدر خنده های هیونو دوست داشتم اینجا
آقا هادی ایول داری با این ویدئو هات
پاسخ:شما خودت میلیون ها ایول داری به خاطر آپدیت هات^_^


vm
ساعت22:53---20 شهريور 1393
عه!خوب شد این عکسا رو گذاشتید.درست حدس زده بودم.همینه که من دارم.اونجا که شین داره نامه ی یکی از فن ها رو میخونه،تو نامه نوشته شده کسی از سی ان هست که تو خونه با لباس زیر بگرده؟شین بدون اینکه جواب بده فقط به هیون نگاه میکنه!هیون انگشتشو میاره جلوی شین که ینی هیس!نگو! یونگ هم برا مسخره بازی میگه من تو خونه یا کت و شلوار میچرخم!شبم دکمه ی یقه م رو تا آخر میبندم با کت و شلوار میخوابم! )
پاسخ:زیرنویس انگلیسیش رو هنوز ندیدم!!!....پس باید گفت و گوی جالبی باشه^^


vm
ساعت22:48---20 شهريور 1393
آها.فکر کردم زیر نویس داره.اینم که پرسیدم چون خودم اینو که گفتم دارم.ممنون.خسته نباشید
پاسخ:سلامت باشید^^,ایشالا never stop رو تموم بکنم اولین کارم این فن میتینگ خواهد بود.


vm
ساعت11:56---20 شهريور 1393
سلام
این همون فن میتینگیه که در مورد با لباس زیر تو خونه گشتن هیون صحبت میکنن؟!
پاسخ:والا من در اون حد ژاپنی بلد نیستم که ببینم راجب لباس زیر حرف میزنن یا چی..........این فن میتینگیه که اوایل تیر ماه برگذار شده بود.ویدیوش هم با go your way منتشر شده


مهسا19
ساعت2:23---20 شهريور 1393
همین لباسارو توش پوشیدن؟ نمیشه یه چندتا عکسشو بذاری یا لین یو*تیشو بدی ببینم چیه؟ می ترسم داشته باشم :|
به هرحال ممنون
پاسخ:خواهش میکنم....یه چندتا اسکرین شات اضافه کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:فن میتینگ ژاپن cnblue,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com