I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

در پک منتشر شده ویدیوی اولین کنسرت خانوادگی کمپانی FNC , دیسک پنجم که شامل سه تا ویدیو هست به پشت صحنه کنسرت اختصاص داره.

این ویدیو که ویدیوی اول هست,حرکت از کره,رسیدن به ژاپن و تمرینشون رو روایت می کنه که در طی اون تمرین یونگ هوا یه حرکت میزنه عالی!!!

 

حجم:126MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

لی هونگ کی
ساعت11:53---5 خرداد 1394
ممنون من عاشق اف تی ایلندم از اون اگه میشه بیشتر بزارید
پاسخ:خخخخخخخخخ اینجا فن کلاب CNBLUE!!!! ایشالا قراره به زودی فن کلاب کمپانی FNC راه بیافته که میتونید از اونجا اخبار اف تی آیلند رو پیگیری بکنید!


نگار
ساعت18:51---24 شهريور 1393
آقا هادی تالار مشکل پیدا کرده؟؟؟من از ساعت4به بعد نمیتونم وارد بشم....
هر روز هم ساعتش تغییر میکنه.
همیشم پروفایل من باید باز بمونه
پاسخ:باز موندن پروفایل مشکلی نداره!اون باز نشدن تالار رو هم داریم پیگیری میکنیم تا حل بشه


مهسا19
ساعت1:47---22 شهريور 1393
نه بابا این چه حرفیه؟ می دونم چقد درگیر بودی! برا وبم که مشکل پیش اومد و گسترش کار و فرمو..... من خوب تونستم دان کنم ولی خیلیا ندیدن!
پاسخ:*_^


vm
ساعت12:04---21 شهريور 1393
اسکرین شات لطفا! این قد این اون ور دان کردیم نمیدونیم دقیق چی داریم چی نداریم! ممنون
پاسخ:یعنی اسمشم نمیدونید چیه؟تاریخش؟توضیحاتیم که دادم کافی نیست؟.....چشم اضافه میکنم


شین وو
ساعت11:41---21 شهريور 1393
هووووووووم داداشششش نکن این کارو بامن !
بابا من هی هیچی دان نمیکنم که این سریال رو دان کنم خوب دلم کباب میشه میخوام همه اینارو دان کنم خووووووووووووووو.....
هووووووووووووم الان دوست دارم یکی رو بزنم له کنم حالا فرق نمی کنی کیییییییی هووووم
بدجورررررررررررررررر تو خماری موندم اییییش
پاسخ:اولا که خیلی کم پیدا شدی!!!بعدشم من آماده ام تا بزنی لهم بکنی*_^


arad
ساعت11:32---21 شهريور 1393
شما کل این برنامه روبرای دانلود گذاشتین آخه من نتونستم پیداش کنم؟اگه نذاشتین اگه زمان زیادی نمیخواد بی زحمت میذارین؟
پاسخ:این برنامه نیست و پشت صحنه اس,و اینکه بله کاملشه!!!واقعا اون توضیحاتی که دادم خیلی مبهمه؟!


مهسا19
ساعت2:40---21 شهريور 1393
اینو با دوتا پشت صحنه کامل کنسرتارو دیدم! واقعا فوق العاده و ته خندس ) حرکت یونگم که حرف نداره داداشی خودمه....
پاسخ:آره,خیلی جالبه,ببخشید که تو این تابستونی اونقد اتفاق برام افتاد که انقد عقب افتادم!!!باید زودتر از اینا میذاشتمش


پوران
ساعت1:34---21 شهريور 1393
مرسی هادی! بعد یه رو افتضاح این تنها چیزی بود که یکم آرومم کرد
بقیه اش رو کی میزاری؟
پاسخ:هر وقت این نت بی سر و پا یاری بکنه!!!!


A45
ساعت22:48---20 شهريور 1393
یه سوال:این ویدیو چند دقیقه ست؟من یه ویدیو از پشت صحنه شون دیدم 6 دقیقه ست حدودا....این همونه؟یا بیشتره؟ خیلی ممنون
پاسخ:اون ویدیو یه تیکه کوتاه از پشت صحنه روز دوم (crazy day) هستش..........این ویدیو مربوط میشه به فرودگاه کره و ژاپن و تمرین و آماده شدنشون برای کنسرت.هر کنسرتم که برای خودش پشت صحنه جداگانه و کامل داره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:کنسرت fnc king dom,اولین کنسرت خانوادگی کمپانی FNC,کنسرت ژاپن اف تی آیلند,CNBLUE,FT Island,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com