I.Boice | Iranian Boice Community


내가 만들었다면 믿으려나? 내가 해놓고도 믿기 어려운 맛. 정말 이런 재주가 있을 줄이야.. 나보고 결혼해도 될 것 같다던데 그건 우리 보이스를 위해 늦게..?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

If I said that made all of them by myself, do you believe it? I also can’t believe to cook them by myself.I was surprised that I have such a knowledge.It seems that I could marry, but It’s too late for our Boice? kkkkkkkk

اگه من بگم که تمام اینها رو خودم درست کردم,باورتون میشه؟ منم نمیتونم باور کنم که همش رو خودم پخته باشم.شگفت زده شدم که چنین دانشی دارم. به نظر می رسه که من میتونم ازدواج کنم، اما این برای Boice هامون خیلی دیره؟ خخخخ

 

김치찌개도 한다. 고기를 10분간 재고 김치와 볶는다. 멸치다시마 육수에 양파를 넣고 끓인 후 약간의 고춧가루등등 넣고 마지막에 두부와 대파를 넣고 끓이면 완성. 100%내가 끓인 김치찌개 심지어 맛도 완벽해.

I can make Kimch-jjigae.

Fry meat in 10 min with Kimch. After boil a sardine and seaweed broth with onion, put some hot pepper, Tofu and green onion. Be boil again. Definitely, 100% I made this and taste would be perfect

من میتونم Kimch-jjigae درست کنم! 10 دقیقه گوشت رو با کیمچی سرخ کنید. پس از جوشیدن, ساردین و جلبک دریایی براث با پیاز، مقداری فلفل تند، توفو و پیاز سبز بهش اضافه کنید. دوباره برارهد بجوشخ. قطعا، 100٪ من این درست کردم و طعم و مزه عالی ای داره!

 

:

사과 아닙니다. 복숭아 입니다. 정신아 이런게 라임이라는 거야. 역시 음식을 먹고 후식은 과일이지. 모두 못 믿겠지만 100% 순수 내가 해서 내가 혼자 먹었어요…

They are not slices of apples, but peaches.Jungshin-a~~ we can say they are limes

Definitely, we can say fruits for dessert after eating.You can’t believe it , but 100%, I ate all by myself

اینها تیکه های سیب نیستن بلکه هلو اند. جونگ شینا ...ما میتونیم بگیم اینها لیمو اند!

قطعا ما میتونیم بگیم میوه بعنوان دسر بعد از غذا مناسبه.نمیتونید باور کنید اینو ولی من 100% همه اینها رو خودم خوردم!

 

پاسخ جونگ شین:

JS: Excuse me, Mr. Kang. I totally don’t understand why you think that people won’t believe you… is it time for you to drink your medicine? Dehet

 

MH: You are spamming while you are working.. that’s no no. Go to sleep while you go to home after your filming, and don’t forget to eat breakfast when you got back.

 که وقتی برگشتی صبحونه بخوری!

 

JS: you hold me so tight like this.. let’s meet in the morning… gaegul-gaegul

تو منو اینطوری محکم گرفتی...بیا صبح همدیگه رو ببینیم...

 

MH: So cute! Are you going to give it to me? And also, I have no one else except you… ogeul, ogeul

خیلی بامزه اس! داری میای که اینو به من بدی؟ و همچنین,من هیچکس رو بجز تو ندارم!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:22---26 شهريور 1393
چون می دونم منتظر اونی که من منتظرشم نیستی اشکال نداره ولی بهت بگم امیدی نیستا بچسب به یکی از اینا برو زندگیتو بکن... ثوابم می کنی
پاسخ: آیکون گریه ندارم من اینجا :'( :'(


مهسا19
ساعت1:22---25 شهريور 1393
من؟ چرا ولی مسئله اینجاست که منم منتظر یکی از همون هیونگام
پاسخ: خخخخ منم منتظرم خب :|


مهسا19
ساعت1:43---24 شهريور 1393
آره منم خیلی خوشم میاد ^____^
والا به نظر من که همین الانشم دیر شده! :| ولی قدیما یه احترامی بود!! تا بزرگا ازدواج نمی کرد کوچیکا بهش اشاره هم نمی کردن ولی الان... البته چون از هیونگاشون بخاری بلند نمیشه و امیدی بهشون نیست پس بیخیال سنت ها میشیم..... خب پوران جون تو کیو نشون کردی؟
پاسخ: اره دقیقا از هیونگاشون بخاری بلند نمیشه :))) اوووم نمیدونم خودت قصد شوهر کردن نداری؟ :))))


مهسا19
ساعت2:58---23 شهريور 1393
داروهاتونو نخوردین! )
این مین هیوک مگه خونه نیست می گه برو اینکارو بکن! خب خودت بهش برس!
قورباغهه چه ریلکسه :|
آخی بچم مینی چه تنها مونده! خل شده ها!!!! بیخود نیست به فکر ازدواج افتاده! اصلا این و شینو باید زنشون بدیم من نمی دونم
پاسخ: مهسا دوست دارم زیر توییت ها میان اینجوری واسه هم کامنت میزارن...ذوق میکنم ^__^ اره این دوتا ته تغاری های گروه رو باید زن بدیم تا دیوونه نشدن :)))


hanieh
ساعت3:25---22 شهريور 1393
ایول به داداشمون چقدر هنرمنده
پاسخ :)


مهسا19
ساعت1:57---22 شهريور 1393
واااااااااااااو!!!!!! چینجا؟؟؟!!!!! آفرین واقعا..... خوبه خیالم راحت شد اینا گنه نمی مونن! البته این ظاهرشه معلوم نیست مزه اش چطوریه
این بچه چقد از خودش تعریف می کنه آخه؟!!
می تونم ازدواج کنمو خوب اومد )
چرا برا ما دیره؟
بله برنامه آشپزی امروزمون با سرآشپز بین المللی کانگ مین هیوووووک.......... ^____^
یعنی شین چی گفته؟!
پاسخ:مینی خیلی خودشو تحویل گرفته خخخخ. مهسا نمیدونم هیچ جا ترجمه اش نکرده بعد اینم مینی جواب داده :(((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com