I.Boice | Iranian Boice Community


2014.09.23

 The Three Musketeers Update - Ep 06


نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت9:40---4 مهر 1393
من درست شنیدم؟؟؟ یعنی سی ان تو اختتامیه اینچئون اجرا دارن؟؟؟ من بیدارم؟؟ یعنی میشه اونا را از تلویزیون دید؟؟ آخ البته اگه مثل افتتاحیه نباشه بزارن دوربین روشون بره
پاسخ: بله درست شنیدید :) اگه نشون بدن!


sahar
ساعت19:49---1 مهر 1393
ای خدا چرا اینجوری میکنن من دیگه طاقت ندارمممنون اونی
پاسخ: خدا بدادمون برسه با نصف ی دیگه سریال!!


لی شین
ساعت18:04---1 مهر 1393
به به رقیب عشقی ها باهم در سبزه چمن اگه گفتین فقط کی کمه؟معلومه بینگو جون کمه دیگه خخخخ
پاسخ: همون بهتر نیس وگرنه اینها دوباره روهم شمشیر میکشیدن!!


آرامیس
ساعت16:22---1 مهر 1393

هادی گفت با اسم خودمون نظر بذاریم!
میخوان اذیتمون کنن.هیچی نمیخوان لو بدن از قسمت بعد
پاسخ: البته من تازه فهمیده بودم که اون اسم قبلیه شمایی :) یعنی میمیره؟؟!!



آرامیس
ساعت16:04---1 مهر 1393
خسته نباشن!قسمت بعدو بذارن مردیم!
پاسخ: ااا تغییر نام دادی چرا؟‌ :) همونو بگو!! قسمت 8ام بزارن!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 5 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com