I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

اینم از موزیک ویدیو عالی I'm Sorry,موزیک ویدیوی بترکون cn که باعث اتفاقات جدید و جالبی براشون شد!!!

این موزیک ویدیو در 14 ژانویه 2013 در کره منتشر شده و در سه هفته متوالی رتبه اول رو در موزیک بانک کسب کرد!!!!

فیلمبرداری این موزیک ویدیو در لندن بوده و آهنگسازی و ترانه اشم,هر دو با یونگ هوا بوده.

زیر نویس فارسیم داره که اون رو هم می تونید از ادامه دان کنید.

حجم:83MB

لینک دانلود:

 

 

دانلود زیر نویس فارسی:


نظرات شما عزیزان:

لاله
ساعت17:46---13 مهر 1393

دوتا اپلود بوی لینک داد نمیدونم کدومشه حالا دوتاشم گذاشتم


پاسخ:کارت عالی و درجه یکه.......این زیرنویس رو خودم میذارم,اما یه یوزر و پسورد به علاوه یه پل ارتباطی آنلاین(مثل یاهو مسنجر یا فیس بوک) بده برای هماهنگی ها.بازم دستت در نکنه,خسته نباشی^_^


لاله
ساعت13:35---8 مهر 1393
ترجمه تموم شد چیکارکنم؟
پاسخ:عالی!!! توی آپلود بوی یا آپلود باز , آپلودش بکن..........بعد با یه پیغام خصوصی برام بفرستش.دستت درد نکنه.


لاله
ساعت9:19---8 مهر 1393
سلام دارم بخش اول dayday up روترجمه میکنم فکر کنم تا امروز عصر اماده بشه:)
پاسخ:منتظرم و ممنون


لاله
ساعت6:36---5 مهر 1393
مشکل حل شد الان من چی رو براتون زیرنویس درست کنم؟
پاسخ:خدا رو شکر..........اگه میتونید پارت اول رنامه day day Up ویا پارت اول فن میتینگ ژاپن رو آماده بکنید و برام بفرستید,البته اگه جسارت نباشه,بعد یه یوزر و پسورد بهت میدم که خودت کارات رو بذاری توی وب.من منتظر کار-ت هستم*_^


لاله
ساعت18:49---4 مهر 1393
اره جدیه اما دوتا مشکل دارم یکی نمیدونم چطوری براتون بفرستم دوم فرمت زیرنویسی که مینویسم همش غیرقابل اجرا میشه با وورک شاپ کارم میکنم میشه راهنمایی کنید
پاسخ:واسه فرستادنش که هزاران راه وجود داره!!! دوم فرمت معمولش Srt هست و اینکه من با اون برنامه کار نمی کنم من با Subtitle Edit کار می کنم.و اینکه نفهمیدم شما شبنمی یا لاله؟!


شبنم.
ساعت13:51---4 مهر 1393
من میخوام زیرنویس بنویس ولی نرم افزار زیرنویس که داشتم تاریخش تموم شده میشه یه نرم افزاری معرفی کنی رای زیرنویس که راحت بشه نوشت
پاسخ:Subtitle Edit برنامه خوبیه,شما همون لاله نیستی؟!


لاله 
ساعت6:42---4 مهر 1393

سلام من میخوام با وبتون همکاری کنم و برنامه هایی که به زبان انگلیسی زیرنویس دارن رو از سی ان بلو ترجمه کنم و تو وب شما قرار بدم همه استفاده کنن .میتونم؟
پاسخ:چرا که نه!!!! والا سه نفر قبل از شما هم هستن که هنوز قراره کار آزمایشیون برام بفرستن!!!!!! اما اگه واقعا تصمیمتون جدیه و وقتش رو دارید و از دسستون بر میاد, منمنتظر کاراتون هستم,همین الآن برنامه Day Day up و پارت اول فن میتینگ ژاپن زیرنویس فارسیش مونده!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:cnblue I'm Sorry HD MV,موزیک ویدیوی I'm Sorry از cnblue , ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com