I.Boice | Iranian Boice Community


 

 

2014.09.27

اسکن عکس های مجله Ray

CNBLUE on Ray magazine – November 2014 Issue


نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت16:57---6 مهر 1393
من عاشق این گروهم میشه بهم نظر بدی
پاسخ: جان؟ متوجه منظورت نشدم :\


من
ساعت10:00---6 مهر 1393
عالـــــــــــــــــــــــــــ ـــی
ممنونم پوران جان
پاسخ: خواهش :)


houra
ساعت22:06---5 مهر 1393
سلام پوران جونم ببخشيد يه مدت نبودم اخه مسافرت بودم دلم حسابي تنگيده بود براتون ولي توي اين مدت كه نبودم چقدر گل كاشتين دستتون حسابي درد نكنه اين پسرام كه هر روز خوشتيپ تر از ديروز واقعا باحال بود خيلي ممنون
پاسخ: سلام عزیزممم.همیشه به گشت و گذار! دلمون تنگ شده بود برات ^ـــ^ خواهش عزیزم


یونگ هوا
ساعت20:13---5 مهر 1393
مرسی
پاسخ: خواهش میکنم!


hanieh
ساعت18:36---5 مهر 1393
عکسا مثل همیشه عالی بود
مرسی پوران جون
پاسخ: خواهش میکنم ^ـــــــــــ^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 5 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com