I.Boice | Iranian Boice Community


شاید باورتون نشه ولی جونگ هیون دیشب کافی شاپ خودشو به اسم korean dessert cafe یا Sulbing Cafe افتتاح کرده!!!

خیلی خیلی تبریک به هیون! امیدوارم فراتر از انتظارش از کافه اش اسقبال بشه!! خیلی ها برای هیون سبد گل فرستاد مثل اعضای CNBLUE و FNCو سوجین از girl's day و hong jonghyun و beak jiyoungو changmin و woobin و shinee ,...

تبلیغ افتتاحیه هم خرید یه نون تست و دریافت یه امریکن کافه مجانی بوده! وبا پرداخت 15000 وون یه فنجون هم میدادن!

جایی خوندم که نوشته cnblue تاج گل رو همراه متن اهنگ cant stop فرستاده و جای کلمه ی miss you  توی شعر نوشتن sulbing :)

 

نه اینکه انتظارش رو نداشتم ...بیشتر از اینکه دیشب حرفش شد و امروز به واقعیت پیوست متعجب شدم :)

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت6:19---24 مهر 1393
هرکی گفته واسه خودش گفته منم دلم تنگ شده بود شدید!
پس بیا باهم بریم
پاسخ:بعله!!! بزن بریم ^ــــــــ*


مهسا19
ساعت0:46---20 مهر 1393
سلام من بعد مدت ها برگشتم! نتمونو از خدا بی خبرا قطع کرده بودن برا سراسری کردن تلفنا وصلش نمی کردن! بعد کلی دوویدن پسش گرفتیم
آوا فقط خبر کافی شاپو بهم داده بود ذوق الکی بروز نمیدم ولی خیلی خوشحال شدم امیدولرم موفق باشه جونگ هیونی خیلی خوشگله کافی شاپش نه؟
من اگه کره بودم صبح تا شب ول می شدم اونجا بلکه هیون رد شه یه بار ببینمش! ککک
پاسخ: سلام وای مهسا دیگه داشتم بهونه ات رو میگرفتمااا...کی میگه فضای مجازی احساس نداره! هر کدومتون یه چند وقت نمیاین دلم براتون تنگ میشه :| اره کافی شاپش با کلاسه! والا منم کره بودم همش میرفتم پلاس میشدم اونجااااا خخخخ


شین وو
ساعت17:55---8 مهر 1393
امممممممممم اینستگرام یونگ حتما عکسش فوق العاده خواهد بود ! من که فکر نکنم یونگ از اون سه تا عقب بمونه !
شما چطور ؟؟
پاسخ: بله :) خدا کنه !


houraديدي گفتم كاراي اين هيون يهويي صداش در مياد:D ايشالا كه موفق باشه خيلي ممنون
ساعت20:45---7 مهر 1393
ديدي گفتم كاراي اين هيون يهويي صداش در مياد ايشالا كه موفق باشه خيلي ممنون
پاسخ:اره دقیقا ^ــ^ ایشالا!!


شین وو
ساعت13:51---7 مهر 1393
راجب چه موضوعی؟؟ من پایه ام
خدا بخواد یکمی این چهار تا عجوبه رو میشناسم ...حرکت هاشون رو پیشبینی میکنم !
احتمالا مین هیوک هم گل فروشی ای چیزی میزنه در انتهایه کارش ! یونگ هم مشهور میشه هی یه پاش تو کره میشه یه پاش ایالات متحده ...
شین هم با سینباش خوش خواهد بود آخرش مرکزه نگهداری از حیوانات نازنازی خواهد زد! و یک تعامل دوطرفه با مین خواهد داشت! شایدم رقابت!!
این بود پیشبینی هواشناسی شین وو تی وی!
نه ببخشید پیشبینی آینده !
با این که اینا همش شوخی بود شما جدی نگیرید!
یکی این میکروفون رو از دستم بگیره واگرنه تا صبح حرف میزنم خخخخ!

بای رفیق
پاسخ: شما تا صبح حرف بزن من گوش میدم :) واااای اینها همش عالیه!! بیا راجع به ایستاگرام یونگ هوا حرف یزنیم تا شب نشده صفحه اش رو باز کنه :)))


نسترن
ساعت23:24---6 مهر 1393
خخخخخ! ن بلاخره هیون جای خود داره! من نگفتم واسه هیون میخام برم که ریا نشه! :دی
پاسخ: خخخخ گفتم اخه جور در نمیاد به خاطر یه امریکن کافی بری تا اونجا :)


نسترن
ساعت20:39---6 مهر 1393
واااااای مبارک باشه!
من اگه میتونسم حتما میرفتم برا افتتاحیه اون نوشیدنی مجانیا رو میخوردم )
پاسخ: فقط بخاطر نوشیدنیش مجانیش میرفتی؟ :)


کیارا
ساعت20:14---6 مهر 1393
ایــــــــــــــــول به جونگ هیون
چه ایده جالبی!!! بالاخره پولاشونو باید یه جوری خرج کنن دیگه
چقده جلب شده این جونگ هیون ما !!! آفرین آفرین
کاشکی ما هام یه روز بریم یه چیزی بخوریم اونجاااا فک کــــــــــــــــــــــن

پاسخ: ایشالا میریم :)


boice20
ساعت19:22---6 مهر 1393
باریکلا هیون
پاسخ: باریکلا :)


آرامیس
ساعت19:17---6 مهر 1393
قشنگه ولی زیادی باکلاسه.من جاهایی که صمیمی باشن رو به جاهای باکلاس ترجیح میدم. هیونه دیگه
پاسخ: دیگه در این حدم نیستااا :))) خود هیون یه رخ نمایی نشون بده صمیمی هم میشه :)


من
ساعت18:27---6 مهر 1393
ایول بهش

پاسخ: ایول!


شین وو
ساعت17:25---6 مهر 1393
هی دیدی گفتم بلخره هیون یه چیزی تو مایه هایه کافیشاپ یا رستوران میزنه !؟؟
دیدی؟ دیدی؟؟ من هیون رو میشناسم ! خلاصه یه چیزی زد که به خوردن ربط داشت ههههه
بسی خوشحال شدم !
پاسخ: وای من همین جور موندم! دیشب که گفتی صبح افتتاح شد!! میگم بیا راجع موضوع های دیگه هم باهم حرف بزنیم!!


لی شین
ساعت16:30---6 مهر 1393
الان من اینطوریم
شوخی نمیکنم دهنم باز مونده عجب کافی شاپی زد ناقلا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مبارکش باشه اما خیلی توپه!خخخخخ
کلا دیگه یونگ همش به هیون میگه براش امریکن براش هی بیاره خخخخخخخخخ
پاسخ:اره منم نمیدونم چرا ولی کلی تعجب کردم!! دستش درد نکنه یونگی زین پس هی امریکن کافی رایگان میخوره ‌:)


hanieh
ساعت16:06---6 مهر 1393

تبریککککککککککککککک



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com