I.Boice | Iranian Boice Community


cnbluegt@ 2014.09.30

새가족응 소개합니다. 실버탄 푸들 탄이입니다^^ 이제 강아지판이 되겠네요…ㅎㅎ ”

Let me introduce a new family member. It’s a silver/tan poodle Tan^^ now i am a fan of dogs…

اجازه بدید عضو جدید خانواده  ام رو معرفی کنم. این نوعی سگ پشمالوی باهوش نقره / برنزه ای  ^ ^ در حال حاضر من از طرفداران سگ هستم ...



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:51---20 مهر 1393
ای جانم چقد ناز و کوچولوئه سلیقه هیونم حرف نداره! پسره یا دختر؟ اسمشو نمیدونی؟ من بعد اینهمه مدت کلی کار مونده دارم خدا خودش کمکم کنه ویدئوها و عکسای اینستاشون عشقن ^ــــ^
پاسخ: تان - پسره :)


houra
ساعت23:51---8 مهر 1393
خيلي ممنون
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


آرامیس
ساعت23:32---8 مهر 1393
چه بانمکه.این از شیرو قشنگ تره.هیون میخواد دختر زشتشو بندازه به این گوگولی طفلی .خخخخخ
پاسخ: شیرو زشته اونی؟ خخخخ اصلا سیمبا خوشگله ^ـــــــــ^


نسترن
ساعت22:10---8 مهر 1393
وای عزیزم چه نازه! فک کنم اینو خریده که شیرو رو شوهر بده! )
پاسخ: بعید نیس :)


Nikoo
ساعت20:02---8 مهر 1393
جفت خريده براي پرنسسش
پاسخ :\


لی شین
ساعت16:53---8 مهر 1393
هیون شیر خوار گاه سگ هارو راه انداخته!
اخه طرفدار سگ چیه دیگه!خخخخخخخخخخ
دیگه چیزی دیگه نمونده بود که این طرفدار سگ ها شده جای تعجبه!
پاسخ: واسه شیرو هم بازی اورده خب :\ خوبه که طرفدارشون باشه!!


شین وو
ساعت16:18---8 مهر 1393
هیون انقدر بیکاره که راه به راه سگ می خره؟؟؟ عایا؟؟؟؟
فکنم زده سیم اخر داره همش خرج میکنه !!
پاسخ: بیکار که نیس :) طرفدار سگ ها شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 8 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com