I.Boice | Iranian Boice Community


!my son really the best among all golden retriever

پسر من واقعا بین همه ی سگهای شکاری طلایی رنگ دورگه بهترینه!!

 

 

جونگ شین دقیقا 2دقیقه بعد اینکه عکس بالا رو توی اینستاگرامش آپدیت کرد عکس پایین رو گذاشت!!

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:24---25 مهر 1393
تخریب چیه راس میگم دیگه از سر علاقه زیاد بچرو کشت :|
پاسخ :))))))


مهسا19
ساعت6:29---24 مهر 1393
سیمبا که عشق منه خیلی آروم و دوس داشتنیه هر بلاییم شن سرش میاره چیزی نمیگه (نه اینکه مینومه بگه :| )
پاسخ: شین رو تخریب کردیا دوباره!!!


مهسا19
ساعت1:20---20 مهر 1393
شین که آباد کرد اینستارو واقعا! من بعد یکی دوروز بی خبری دیدم پره شاخ درآوردم!
سیمبا اگه بعد اینهمه رسبدگی تک نباشه باید بهش شک کرد :| والا...
ولی به نظر من شیرو و تان نمکی ترن ^ـــ^ تازه لوسم نیستن مثه سیمبا :|
پاسخ: اره شین خیلی فعاله توی اینستا ....خیلی خوبه! سیمبا هم خوشگله!!!


houra
ساعت21:24---9 مهر 1393
خيلي ممنون عالي بود
پاسخ: خواهش میکنم!


شین وو
ساعت18:49---9 مهر 1393
هی هی شین خدایی داره مایه میزاره واسه سگش ها من به سگم بستنی زعفرونی میدادم عاشقش بود ...اما تا حالا ندیده بودم سگی میوه هم بخوره!! آخه جانه من انبه؟؟؟ نه انبه ؟؟ نه تو چشمام نگاه کن عاخه انبه عایا؟؟؟این سینبا رو میکشه آخرش حالا ببین!
به نظرم سگه قانعی هستش! سگه من میوه میدید میگفت پیف پیف بو میده ! البته زبون نداشت ها اما از چهره اش معلوم بود این حرف! اونوقت سگه شکاری هم هست سینبا!!! از الان من جنازه سینبارو در تابوت طلایی تصور میکنم! شین هم که دیگه روانی شده پشته تابوت داره راه میره ! این موضوعه عکسه آینده اینستگرام شین خواهد بود!شوخی کردم خدا نکنه خخخ!
اما این سینبا خیلی باحاله ! خخخخخخ
پاسخ: مهسا انبه ها رو جونگ شین توی 2 دقیقه خورده نه سیمبا :) آخی سگت چه خوش اشتها بوده! مثل ببری!! سگ دیدن غذای مورد علاقه اش فسنجون ملس و جوجه کباب باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شین وو
ساعت17:19---9 مهر 1393
آخییییی اما سینبا یه چیزه دیگه است !
سگ هایه هیون ریزه میزه هستن من میترسم گم بشن اخر تو اسباب وسایل خونه!
اما سینبا بغل کردنیههههه دوستش دارررررررم

پاسخ: منم سیمبا رو بیشتر دوست دارم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com