I.Boice | Iranian Boice Community


jyheffect@ 2014.10.01

?panseo hyung nim...are you finding this pic

پانسه هیونگ نیم... دنبال این عکس میگردی؟

 


نظرات شما عزیزان:

دارتانیان
ساعت22:42---9 مهر 1393
منظور آرامیس فک کنم کامنت تبلیغاتیه! این بچه شوخیاشم نامفهومه...من معذرت میخوام از همگی!خخخخخخخخ
پاسخ: اره راست میگی! اصلا حواسم به اون نظره نبود :)))) من معذرت میخوام اونی :)


نگار
ساعت22:36---9 مهر 1393
عجب نگاه نافذی....
تا لوزالمعدم اتیش گرفت....
پاسخ: ^___________^


houra
ساعت21:16---9 مهر 1393
از اين تيپ و لباسش خيلي خوشم مياد ممنون
پاسخ: اره بهش میاد :)


آرامیس
ساعت19:50---9 مهر 1393

من به شخصه کلافه شدم
به قیافه م نگا نکنید.من وقتی کلافه م شبیه شنگولا میشم
پاسخ: من تازه فهمیدم واسه چی گفتی کلافه ای!! تازه اونم با کمک دارتی خخخخ :)))) اونی جان فقط بخاطر شما میرم آپلود سنترمو عوض میکنم ^ـــــــــــــ*



arad
ساعت18:44---9 مهر 1393
از کتش خوشم میادبرای این جمله ها نامفهومه که زبان ما با زبان اونا زمین تا آسمون تفاوت داره مثل بعضی کلمات فارسی که سینونیمی توی انگلیسی نداره و بعضی از کلمات اوناهم اینجوریه به علاوه ی این که اونا باجملات کوتاه ومختصر حرف میزنن مثل اینکه به جای سلام بگی سام شاید این تو زبان ما بد باشه اما اونا اینو بد نمیدونن
پاسخ: اره دقیقا! البته برگردون کره ای به انگلبسیشونم مشکل داره!


شین وو
ساعت17:16---9 مهر 1393
خوب که چی مثلا می خوایی سوشرت جدیدت رو نشون بدی ؟؟
پاسخ:فکر نکنم :\ عکسه مال فن میتینگه! قبلا پرده برداری شده بوده ازش :)


دارتانیان
ساعت15:11---9 مهر 1393
بچه ها چرا توییتاشون نامفهومه؟
پاسخ: واقعا چرا؟!!!! خدایی بعضی موقع ها کلی با جمله ها کلنجار میرم...اغلب موارد هم بی فایده اس!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com