I.Boice | Iranian Boice Community


*ویدیوی با کیفیت اضافه شد*

سلام و وقت بخیر...

مثل اینکه دقت دوستان پخشی زیاد شده و دیگه چیزی از دستشون در نمیره!!!!

امروز آخرین روز بازی های آسیایی اینچئون بود و کره تدارک یه مراسم اختتامیه عالی رو دیده بود.

ویدیوی کامل مربوط به اجرای cn با کیفیت عالی.توی ویدیو های بی کیفیت دیروز نبود,یه کلیپ کوتاهی که برای مربی ها ساخته و با میکس آهنگ Can't Stop واقعا عالیه!!!

 

لینک دانلود:

حجم:167MB


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت6:34---24 مهر 1393
منکه همیشه اینجام نتو قطع می کنن هی یونیم که... اونجا باز می تونم سر بزنم ولی بی نتی بد دردیه
پاسخ:ای بابا خدا سر هیچکس نیاره این بی نتی رو.........


مهسا19
ساعت1:48---20 مهر 1393
وای بدجور دلم میخواست ببینمش ممنون
پاسخ:به......ببین کی اومده,اینطرفا؟!


ZIIIIIIB
ساعت16:01---17 مهر 1393
باسلام.... چند تا کارشونو دیدم....خوب بود خوشم اومد!!! راست میگی خیییییییییییییییلی با آراشی متفاوته!!!! ولی جدید بود .... خوشم اومد..... فقط یه نکته این موزیک ویدئویی ها سالمه!!! چون برای من خیییییییییلی خراب اجرا میشه.... البته تو تبلت!!!
شما فقط همون یه کار اراشی رو دیدید؟؟؟؟
پاسخ:سلام......خوشحال که خوشت اومده^_^,بله همه موزیک ویدیو کیفیت 720p هستن!!! بله همون یه کار رو دیدم


hanieh
ساعت0:03---16 مهر 1393
خیلی قشنگ بود مرسیییییی

پاسخ:^_^


زهرا
ساعت18:21---15 مهر 1393
خیلی خوووب بود. ..مخصوصا اونجا ک یونگ بوس فرستاد. ..من اون لحظه تو افق محو شدم
پاسخ:^_^


حسین
ساعت12:31---14 مهر 1393
باسلام
میگم این ویدیو میکسه یا چیزیه که تی وی پخش کرد؟؟
پاسخ:آره,ویدیوی با کیفیته...........مطمئن ^_*


sara
ساعت4:16---14 مهر 1393
مرسیییییییی.....دمت گرم...عالی بود
پاسخ:^_^


ZIIIIIIB
ساعت15:42---13 مهر 1393
سلام... میخوام اولین قدم آشنایی با CN رو بردارم...امیدوارم تاثیر خوبی داشته باشه!!!
پاسخ:عالی!!! خب چون با کارای ژاپنی مانوس تر هستی.......از ستون موضوعات برو قسمت "موزیک ویدیو" و موزیک ویدیوهای Go Your Way و Radio که آخرین کارای ژاپنیشونه! زیرنویس هم دارن که میتونی از قسمت زیرنویس ها دان بکنی..........موزیک ویدوی Still و Can't Stop رو هم پیشنهاد میکنم بهت که این Can't Stop کره ایه!!!اما از من داشته باش,cn خیلی متفاوت با اون گروه آراشیه!!!


شین وو
ساعت15:11---13 مهر 1393
عاااااااااااااااالی بووووووووووووووود! خیلی حال داد

پاسخ:یوزر و پس رو درست کردم برات.........توی مسنجر واسط نوشتمش


کیارا
ساعت13:26---13 مهر 1393
http://8pic.ir/images/fpy1spaj58bc93t9mzho.jpg


پاسخ:*_^


لاله
ساعت10:53---13 مهر 1393
سلام زیرنویس رسی به دستتون؟
پاسخ:عه....پس فرستادیش...........این لوکس بلاگم قاتی داره!!!! ببین با همین نظر عادی برام لینکش رو بفرست


زهرا
ساعت10:33---13 مهر 1393
واقعا مرسی..خیلی خوبه که این سایت هس..موفق باشی..
شب میام دانلود میکنم تا حجمم نره! البته اگه تا شب تحمل کنم!
پاسخ:خواهش میکنم^_^


کیارا
ساعت3:05---13 مهر 1393
وااای من عاشق این یه تیکه ام

پرچم ایران و نیگاااااا عزیـــــــــــــــزم!

http://www.uplooder.net/img/image/50/b7b2453f824a224c69f abb9328eb2fa0/Untitled.jpg
پاسخ:والا این عکس که باز نشد اما سرتاسر ویدیو پرچم ایران قابل رویته :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 13 مهر 1393برچسب:incheon games 2014,بازی های آسیایی 2014 اینچئون,cnblue at incheon games,مراسم اختتامیه بازی های اینچئون2014, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com