I.Boice | Iranian Boice Community


 

 ^–^ !!!데뷔 5주년 축하해주셔서 감사합니다~~! 시간이 굉장히 빠르네요ㅜ… 허나 앞으로 남은시간이 더 많으니 기대 많이 해주세요!!! Thank you

 !thank you for celebrating the 5th year of acting debut... time passed real fast. please do expect more from me next time.thank you

ممنونم برای اینکه 5امین سال بازیگری منو جشن گرفتید...زمان واقعا سربع گذشت. لطفا دفعه های بعد از من توقع بیشتری داشته باشید!!! ممنونم!! ^ــ^

 

( ما هم ازت ممنونیم یونگ هوا,برای اینکه اینقدر سخت تلاش میکنی!! و همگی امیدواریم بهترین های دنیا پیش روت باشه^ـــ^ )



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:55---20 مهر 1393

و واقعا هم تو این 5سال پیشرفت کرد و روز به روز بازیش بهتر شد
ای جانم چشای مظلومشو داداشی من ^ــــــ^
پاسخ: اره واقعا خیلی خیلی بهتر شده!!!



sahar
ساعت12:25---16 مهر 1393
سلام اونی.آخی یونگ چه عکسی بامزه ای هم گذاشته آدم دوست داره لپشو بکشه.یونگ خیلی سختکوشو وپرازانگیزست وخیلیم زحمت میکشه.ممنون اونی جونم
پاسخ: سلام عزیزم. اره ...یکم من ازش یاد بگیرم!!!


hanieh
ساعت0:00---16 مهر 1393
عجب عکس خوشملی گذاشته من و دوستام دیشب توی سایتمون براش جشن گرفتیم جای شما خالی بود
پاسخ: دستتون درد نکنه :* وبتون راجع سی انه؟


دارتانیان
ساعت22:14---15 مهر 1393
منو بکشن برنمیگردم بگم از من توقع بالاتر داشته باشین...ایول به تلاش و انگیزه اش!
پاسخ: ااا نظر هامون رو باهم سند کردیم!! همونو بگو! :) عکسشم معصوم گذاشته بدجنس!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com