I.Boice | Iranian Boice Community


5سال پیش در چنین روزی,مردم وقتی تلوزیونشون رو روشن کردن,یه بازیگر جدید با نقشی به اسم شین وو.

بله.......امروز سالگرد اولین بازیگری یونگ هواست که در سریال تو زیبایی بوده و مطمئنم که استارت آشنایی با cn برا خیلیا,همین سریال بوده!!!

در یک توصیف و نگاه کلی میتونیم بگیم که یونگ هوا واقعا توی 5 سال ترکونده!!!! شین وو,لی شین,پارک سجو و پارک دال هیانگ....4نقش کاملا متفاوت!!!

در نهایت یه تبریک میگیم به یونگ هوا و آرزوی موفقیت های بیشتر در زمینه بازیگری براش می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:49---17 مهر 1393
ايشالا كه هميشه موفق باشه خيلي ممنون
پاسخ:ایشالا....خواهش میکنم


من
ساعت11:12---17 مهر 1393
خو از بس میگی من و میشناسی
یعنی اینجور که من برای تو آشنا میزنم برای دوستام نمیزنم
پاسخ:والا خودمم گیج شدم!!!


شین وو
ساعت10:30---17 مهر 1393
چرا این عکسه جگرسوزش رو گذاشتی آخهههههههههه!؟؟؟؟!!!
هووووم حالا که فکر می کنم می بینم چی بود چی شد هاااا! و ما همون بویسه ساده باقی موندیم!
اما اگه هرچقدر هم بگذره و هرجقدر هم سریال هایه باحال تر بازی کنه هیچ کدومشون شین وو نمیشه! من که شین وو رو دوست داشتم !
ممنون دادش!
آهان حالا که حرفه ترکی شد بزار بگم که !
داداش دا بو عکس لردن گویما..اورهم یانده!
پاسخ:همچین جگر سوزم نیستااا بیشتر خاطرست!!!! آخ نیه؟ میه بو نج.ر عکسیده؟!


من
ساعت14:11---16 مهر 1393
یـــــــــــــــــــــــس این است پسری من
امیدوارم همیشه موفق باشه
راستی هادی جان عزیزم بوخدا من واونی که فک میکنی نیستم
پاسخ:تو از کجا میدونی که من فک میکم کی هستی؟! همین باعث شک بیشترم شد!!!


hanieh
ساعت23:58---15 مهر 1393
واقعآ یونگ هوا توی این پنج سال ترکونده
امیدوارم یونگی وبچه های سی ان روز به روز پیشرفت کنن و موفق باشن
پاسخ:منم همینطور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 15 مهر 1393برچسب:یونگ هوا,سالگرد اولین بازیگری یونگ هوا, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com